Nästan kändis?

Nästan kändis?
1.jag har sett foppas pappa.
2.jag är distrikt mästare i tennis.
3.Min Farbror spelade basket i svenska landslaget.
4.Har sett Chrisistian Look 2 gånger (han i sen kväll med look :P)
5.Jag har träffat och fått autograf av Rafael Nadal (han är näst bäst i världen på tennis)
6.Jag har sett när sverige spöade skiten ur spanien med 2-0 (fotboll)
7.Min pappa spelade basket i jämtland han har också varit distriktmästare i tennis.
8.MIn morbror har vunnit V75 typ många gånger.
9.pappas kusin har vunnit tv-pucken.
10.Jag har hoppat ifrån samma hopp som några från filmen Almost.

Det ni!!!!!

Nästan kändis?
Jag kissade efter ingmar backman på stadium winter jam min farsa var idrottskändis i fd jugoslavien och jag hälsade på slovenen som vann winter jam. Jag har sett jättemycket kändisar på stan och folk som liknar kändisar också för den delen de ni!

Nästan kändis?
1. min farbrors fru är kusin med sverre
2. vi har släktforskat och då kom vi fram till att jag e släkt med han som kom på brevbomben.
3.min syrra blev påkörd när hon cykla av en bil som kom i 80km/h och fick bara ett litet skrapsår fast hon krossade hela rutan på bilen!
4.min låssaspappa känner jon olssons pappa!

Nästan kändis?
Min morfars fru lämnade in ett överkast hon ärvt av sin mamma på en loppis i Rättvik. Några dagar senare köptes det av självaste Orup!!

Min bror sökte jobb som personlig assistent samtidigt som han som spelar Åke i Bert-filmerna :P Brorsan fick jobbet, men la ner rätt fort.

Min bror gick i samma klass som en tjej vars ex är killen i fotsvampsreklamen.

Har pratat med Kerstin Ryhed (gift med Anders Lundin).

Vaktmästaren på min förra skola har vunnit SM i bangolf.

Jag har badat bubbelpool med Robinson-Robban.

Jag har pekat finger åt Magnus Normans föräldrar och pratart med Norman himself.

Jag är släkt med Selma Lagerlöf (långt håll så klart)

Min kusins mans tvillingbror, Ola Höglund, skriver repliker till diverse såpoperor på tv samt har skrivit några bidrag i melodifestivalen. Här kommer det bästa: han har varit tillsammans med OLA SALO!!!!

Mamma har jagat älg med typ Orup eller nån i den stilen.

+ massa annat skit.

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Jag tar priset ! ni är inte i närheten !

1. Robert Broberg (artisten) har sovit hemma hos mig ett flertal gånger .. mamma och pappa skiljdes på grund av att mamma träffa sin nuvarande man (min halvfarsa) som var roberbrobergs ljudteckniker..Har varit i hans feta takvåning på sveavägen..

2. Har varit på allsång på skansen-lasse berghagens båt i stockholms skärgård , han raggade på min mamma och gav henne sin bok som han skrivit.

3. trollkaren Karl einar heckner har varit hemma hos mig flertal gånger och jag har varit hemma hos han i gbg.. backstages på hans upträdanden på liseberg(gratis inträde på liseberg) / halv pappa är ljudteckniker åt han..

4. Halvpappa har varit ljudteckninger åt DALAi LAMA på ett fullsatt globen,,

5. har varit med i ett flertal reklamanonser bl.a i USA på grund av att pappa är ad på en reklambyrå och jag har ställt upp som statist på flertal bilder.

6. är släkt med BÖGKILLEN i popgruppen FAME.. magnus heter han om ja inte minns fel..

7. min pappa har gjort fuglesang (svenska austronauten som snart ska upp)'s symbolen/emblemet för den grupp forskare som han representerar i rymden..

8. lasse Kronér som var programledare för bingolotto är min halvpappas barndomsvän och halvpappa har även jobbat åt honom på tv, som ljudteckniker.

jag knäcker er alla för ni har bara sett dom jag känner dom,. ! har varit hemma hos osv..

Nästan kändis?
bodde på samma hotell som typ ledarna av den kvinligga elitserien i bandy. och bodde på samma hotell som jämtlandbasket a lag.
samtidigt!!
hotellet var i gävle

Nästan kändis?
Sjuk tråd men galet hypnotiserande, man slutar ju inte läsa. Min bästa kompis var på bröllop i Los Angeles där det visade sig att den en brudtärnan var Cameron Diaz å den andra var Angelina någon. Justin T sjöng på bröllopet. Det serverades endast champagne på hela bröllopet. Sen så vill jag även tillägga att jag var tänkt att spela Sune i julkalendern med efterkommande filmer.

Nästan kändis?
Jag har träffat Tomten!

Han kom hem till mig och min familj varje år när jag var liten! Om ni inte tror mig kan ni fråga mina föräldrar..... eller Mamma i alla fall.... Pappa var alltid ute och tjacka nån ostig tidning så han var nog aldrig med EXAKT när tomten var där men han var med innan och efter. Jag lovar!

Slå det!

Tomten är brutal och har skägg!
Jag har skägg!

Jeffa

Nästan kändis?
1. min gudfar har tagit os guld i fäkning
2. åkt samma flygplan och pratat med peter forsberg
3. har träffat kaj och sverre
4. sett bolibompa sara på arlanda
5. sett han som äger macdonalds i italiens sommarstuga(jättevilla)
6. har sett påvens grav

Nästan kändis?
Kul!
1. Jag har renoverat fönsterna hemma hos Bengt Magnussons (tv4 nyheterna) föräldrar.
2. Min bror retade upp Jalle och Hevey på finlandsfärjan för några år sedan där vi också
3. drack sprit med en av farsorna till någon i The Hives.
4. Jag hade Olof Mellbergs föräldrar i jympa på högstadiet.
5. Beställt öl i baren med Börje Salming.

Nästan kändis?
1.mormor och hennes tant polare körde carl filip till en flygplats en gång för min mormors polare son var polare med filip och så behövde han skjuss till flygplats och mormor var frivllig taxi såklart,, detta tkr jag är ganska ballt

2. Annika sörenstam har bott hos mormor och morfar under en golftunering som var i florida, mormor och morfar bor granne med banan..

försök slå detta!!!!!

Senast ändrad:
Nästan kändis?
jag har nästan slickat kaj zakrisson i örat och sen ljugit till en tjej om att jag brukar åka med honom. jag har lagt upp bilden i mitt bildgalleri :)

Nästan kändis?
pappas jobbarkompis blev uppraggad av RONALDINHO på café opera efter brasilien-ecuador matchen på råsunda för några månader sen. trotts att han har tjej som han är förlovad me ville han ha med sig pappas jobbarkompis och hennes syster till hans hotellrum över natten.. dom sa dock nej men dom tog lite kort me han o dom andra från brasiliens landslag.. !!

Nästan kändis?
OUFFFFF

Men jag är nog mest kändis av alla här då!

Jatt snett bakom Niklas Karlström på bussen hem från kläppen, precis till höger om mig satt hans fotograf/filmare!
Inte nog med det, jag såg honom t.om. KÖRA i parken, OUFF!
OOOO jag är kändis!

/pz

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Aa men jarå, jag varju med på bingolotto och vann 20 000 till våran klubb.
!!!! hahah sjukt fult! ;D

Nästan kändis?
Jag känner henrik Rosstrups, eller hur han stavas, Flickvänns lillebror. han heter ludde.

Henry Chu som var programledare i hjärnkontoret har spelat på mina trummor.

JAg har vunnit ett Coca-cola gitarrpaket på willy´s i märsta.
Slå det era vanliga svenssons.

Nästan kändis?
1. Jag har sprungit in i carola på finlandsbåten... nice lökar förresten haha ;)
2. Jag har tränat på samma gym som plexus (från gladiatorerna).
3. Jag och mitt lag va på en cup i göteborg. Vi satt i en sl buss lr va de heter där nere när glen hysen går förbi och vi börjar skrika "ALLA HETER GLEN I GBG" då vände han sig om och applådera :D.

Detta va min lilla lista ja tror många andra har bättre. Men min e ändå cool som vi säger här.

Mvh// flipchill

Nästan kändis?
1. Jag har sprungit in i carola på finlandsbåten... nice lökar förresten haha ;)
2. Jag har tränat på samma gym som plexus (från gladiatorerna).
3. Jag och mitt lag va på en cup i göteborg. Vi satt i en sl buss lr va de heter där nere när glen hysen går förbi och vi börjar skrika "ALLA HETER GLEN I GBG" då vände han sig om och applådera :D.

Detta va min lilla lista ja tror många andra har bättre. Men min e ändå cool som vi säger här.

Mvh// flipchill

Nästan kändis?
SLÅ detta...

¤ min mamma är släckt med felix härngren, ( han som spelar dan bäckman)
¤ min pappa känner och jobbar med crhiss sörmans mamma ( crhiss sörman är snowboard pro)
¤ jag har sålt gammla sponsor brädor åt crhiss
¤ Hejade på PK hunder unde Winter jaam
¤ Har åkt med crhiss sörman, under en uppvisning
¤ känner ANDREAS carlsson, som är jönköpings bästa jibber!
¤ Har fått en kram av AMY DIMOND
¤ träffade piffen i kläppen
¤ JAG OCH min kompis FREDRIK är sponsrade av "frontyards"
¤Är med I en film gjord av adrenalin prod..
¤ Har träffat sverre och kaj på kfum i jönköping , och dom tyckte min mössa va fin.

INGEN TAR DETTA...

Nästan kändis?
Calleballee sa:
SLÅ detta...

¤ min mamma är släckt med felix härngren, ( han som spelar dan bäckman)
¤ min pappa känner och jobbar med crhiss sörmans mamma ( crhiss sörman är snowboard pro)
¤ jag har sålt gammla sponsor brädor åt crhiss
¤ Hejade på PK hunder unde Winter jaam
¤ Har åkt med crhiss sörman, under en uppvisning
¤ känner ANDREAS carlsson, som är jönköpings bästa jibber!
¤ Har fått en kram av AMY DIMOND
¤ träffade piffen i kläppen
¤ JAG OCH min kompis FREDRIK är sponsrade av "frontyards"
¤Är med I en film gjord av adrenalin prod..
¤ Har träffat sverre och kaj på kfum i jönköping , och dom tyckte min mössa va fin.

INGEN TAR DETTA...
Han heter väl Chris?
och inte crhiss?
Eller?

Nästan kändis?
* Har blivit klippt av Zubeÿde från Robinson
* Har pratat med Jon Olsson
* Har åkt i liften med Martin Timells son
* Har blivit bekant med Kalle från "Parabol, inte parabol" reklamen och har hans atugraf, son till grundaren av Poc
* När Jaboc Wester stod i kön i På Ica tappade han en femma på golvet, då tog jag upp den och gav den till han :D

Slå det ni :`D

Nästan kändis?
Min morbror har en tomt på ön exuma i Caribbean där dom spelade in delar av pirates of the Caribbean 2&3.Min kära vän Jonas är han som sjunger om en bot, är med som cheerleader i en av hans musikvideor men säger ej vilken. haha sluuuut :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp