Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick på samma dagis som malins båda barnnaecken sa:Jag känner Malin berhagens båda barn, (lill babs mormor och MR lasse berghagen morfar) kan tilläggas att tommy nilsson är plastfarsa, krestin kaspersen och hans fahlen moster/morbror. Och jag har spelat golf och bor nästan granne med han som gjorde lilbabs på smällen första gången ^^
Min före detta gympalärare blev utnämd till världens bästa bandyspelare för några år sedan (ryss såklart)
mitt exs kompis pappa är den som skrivit introt till björne och skriver musiken till uggla texter, hon skulle få sitt i green room på melodifestivalen men ville inte ;P
jag är med i samma klubb och brukar dra ut på zigenar äventyr med en medlem i svenska freestyle landslaget i forspaddling
Jag har kramats med saddam hussein och einstein. (iofs på madame tusseau) ^^
Mats årjes heter vd:n på skistar har förövrigt bott granne med honom och vart hemma hos honom känner hans sonOScratchO sa:1. Min mormor lekte med Nils von Dardel när hon var liten.(vet ej hur han stavar men han är iallafall en känd konstnär).
2.Har en signerad Peter Forsberg Colorado Avalange tröja.
3.Har träffat Martin Timell (stavning?:S) flera gånger och han vet vem jag är.
4.Har åkt lift med Vd:n för skistar (kan ej komma på vad han heter).
5. Bor granne med Vd:n för Tele2 (Lars-Johan Jarnheimer)
6.Har en signerad hockeyklubba av Mats Sundin och skakat hand med honom.
7.Har sett Ingemar Stenmark landa med sin helikopter på sin tomt.
8.Har en signerat plast hockeyklubba av Jörgen Jönnson och skakat hand med honom.
9.Har träffat Challe Berglund och spelat hockey med hans son
10.Min farfar var med och grundade TV 8
11.Har varit med på Äntligen Hemma 2 gånger
12.Har spelat i Globen 3 gånger
11.Min farfars far var en väldigt omtyckt och berömd operasångare
12. Min mamma har serverat Magnus Uggla när hon sommarjobbade på gotlandsbåten som tonåring
den var grov!simon_l sa:Min pappa va kompis med Glenn Strömberg när han var liten! och vi har hans gamla tennisracket i källaren!
Det ni!
särskrivarens mästareWilleSkoglund sa:Min stora syster heter Hanna och spelade rollen som melitta i julkaländern mysteriet på greveholm typ 98 tror ja de va!
Jag ritade omslaget på cd skivan som tillägnades kungen på hans 50 årsdag.
jag har Jon olssons telefon nr eller hade iallafall.
jag har en kompis vars bil har blivit sprängd utav hells angels!
jag har pratat och fått 2 öl korvar utav pugh rogerfelt om ni vet vem det är
De ni
jag myttar inte!!!!!!philter sa:*host* myttarNCOCKtail sa:1. jag har sett kungen, stod utanför mitt jobb på gågatan i mora när dom kom med sin bil och skulle inviga ett museum här. (!!!)
2. jon olsson kommer från mora och jag har sett huset han har bott i.
3. jag har kallpratat med Promoe efter hans konsert på peace&love förra året. har även bild med mig och han.
4. har pratat med och kramat Moneybrother..
5. en gång såg jag victoria svensson som spelar i svenska damlandslaget i fotboll på stadium i sthlm, hon provade fotbollsskor.
6. han victor som är programledare för när och fjärran (han har även varit med i lets dance) satt vid bordet bredvid oss på kaffestugan i mora, han frågade efter vägen till sälen.. sen såg jag reportaget på tv.
7. jag har kramat tre av gladiatorerna när dom var på sold! varav en var atlas.
8. jag är tremänning med sångaren i hammerfall, och har även träffat hans mamma.
9. jag satt 1 ½ meter ifrån per gessle under moster jam för något år sen.
10. min bästa kompis pappa har festat med jimi hendrix.
11. jag har kramat carola.
12. en av mina kompisar, som är skidfilmare. det var hans mamma som gifte sig på farmen och jag fick hennes autograf kort därpå! nu känner jag han. och hans mamma har silikonbröst.
haha räknas lätt XDTheDoc sa:Jag drömde om Angelina Jolie och vi hade det grymt mysigt så att säga! Räknas det??
Om det räknas: DE NI!!!!
Då var jag inte själv om att ha pratat med casey.jens_ekstrom sa:Jag är bäst.
Jag har pratat med Ken Casey som spelar bas i Dropkick Murphys.
Och skidrelaterat så har min mamma sett Jon Olssons bil i Åre 2005. Det ni :o
Gud vad Östersund är stort.jageintbitter sa:3. Jag känner folk från lesjöfors och eftersom jag bott i flera stora städer ( stockholm-östersund-karlstad) så är jag värsta kändisen för dem.