Nästan kändis?

Nästan kändis?
jag VINNER! jag har en full victor aka victorsallander på fr jämte mig som sitter och dampar på hiphop, sjunger som en idiot som ska åka och sno majs nu!!! hahhglnwnlwagnlnwganlkwagnklgangaw han är CP, bobbe är hög, ekdahl är full

Nästan kändis?
jag har kört sveriges fetaste garden run i österrike på samma ort blev jag även utslängd från badet ca 3 ggr. bla för att ha moonat övervakningskameran i vattenrutschkanan och kört bomben på badkärringarna. och vi var nätt och jämnt rätt jävliga den kvällen.

har blivit upptäckt när vi badade i ett stenbrott där man tydligen inte fick vara detta löstes med att prata lite "polska" med dom som satte dit oss.

jag är ju fetingkänd

Senast ändrad:
Nästan kändis?
1. har pratat med Henke Windstedt.
2. Hälsat på Pernilla Wiberg (min bror jobbade på hennes hotell i Idre)
3. Jobbar extra på HESTRA handsken. (handsken är känd iaf )
4. Har kramat Anna Ottosson

Nästan kändis?
jag har ju en lång lista av framträdanden i kändissammanhang, men det allra mest absurda måste vara när jag satt i alf svenssons knä på lågstadiet. att en åttaårig pojke sitter i en gammal högkristen mans knä är illa nog...

jo, en grej till, på tal om absurda grejer... jag har hängt gäng med wikegård och peter jihde i ramundberget. det är ju så sjukt stort...

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Min stora syster heter Hanna och spelade rollen som melitta i julkaländern mysteriet på greveholm typ 98 tror ja de va!

Jag ritade omslaget på cd skivan som tillägnades kungen på hans 50 årsdag.

jag har Jon olssons telefon nr eller hade iallafall.

jag har en kompis vars bil har blivit sprängd utav hells angels!

jag har pratat och fått 2 öl korvar utav pugh rogerfelt om ni vet vem det är

De ni

Nästan kändis?
juste å så mina lossas broschors pappa är författare och låt skrivare å skriver petrini deckarna (ungdomsbok) och va med i melodifestivalen för förra året

Nästan kändis?
naecken sa:
Jag känner Malin berhagens båda barn, (lill babs mormor och MR lasse berghagen morfar) kan tilläggas att tommy nilsson är plastfarsa, krestin kaspersen och hans fahlen moster/morbror. Och jag har spelat golf och bor nästan granne med han som gjorde lilbabs på smällen första gången ^^

Min före detta gympalärare blev utnämd till världens bästa bandyspelare för några år sedan (ryss såklart)

mitt exs kompis pappa är den som skrivit introt till björne och skriver musiken till uggla texter, hon skulle få sitt i green room på melodifestivalen men ville inte ;P

jag är med i samma klubb och brukar dra ut på zigenar äventyr med en medlem i svenska freestyle landslaget i forspaddling

Jag har kramats med saddam hussein och einstein. (iofs på madame tusseau) ^^
Jag gick på samma dagis som malins båda barn;)

Nästan kändis?
OScratchO sa:
1. Min mormor lekte med Nils von Dardel när hon var liten.(vet ej hur han stavar men han är iallafall en känd konstnär).

2.Har en signerad Peter Forsberg Colorado Avalange tröja.

3.Har träffat Martin Timell (stavning?:S) flera gånger och han vet vem jag är.

4.Har åkt lift med Vd:n för skistar (kan ej komma på vad han heter).

5. Bor granne med Vd:n för Tele2 (Lars-Johan Jarnheimer)

6.Har en signerad hockeyklubba av Mats Sundin och skakat hand med honom.

7.Har sett Ingemar Stenmark landa med sin helikopter på sin tomt.

8.Har en signerat plast hockeyklubba av Jörgen Jönnson och skakat hand med honom.

9.Har träffat Challe Berglund och spelat hockey med hans son

10.Min farfar var med och grundade TV 8

11.Har varit med på Äntligen Hemma 2 gånger

12.Har spelat i Globen 3 gånger

11.Min farfars far var en väldigt omtyckt och berömd operasångare

12. Min mamma har serverat Magnus Uggla när hon sommarjobbade på gotlandsbåten som tonåring
Mats årjes heter vd:n på skistar har förövrigt bott granne med honom och vart hemma hos honom känner hans son

Nästan kändis?
okej gott folk bered er på knäckning!!

min pappa vann skolmästerskapet i pingis tre år i rad när han gick på högstadiet i den stora staden Bankeryd!! DET NI!!!!

Nästan kändis?
Jag drömde om Angelina Jolie och vi hade det grymt mysigt så att säga! Räknas det??

Om det räknas: DE NI!!!!

Nästan kändis?
ok slå detta

1. jag råkade axla alexandr skarsgård i göteborg en gång!
2. jag har gått i samma skola som hela mando diao
3. jag är polare med basisten i suggarplum (borlänge är en liten stad)
4. mitt ex kusin jobbade med att sätta upp peace and love festivalen så håkan hellström ringde till oss å frågade om han fick låna en bilbarnstol... vi sa nej för vi behövde den själva dan efter.

och det gör mig fan till rikskändis!!

och så är jag polare med en om som är sponsrad av line!

Nästan kändis?
när jag var liten så kom lasse berghagens fru och gav oss platser på första raden på allsång på skansen

DEN NI! DEN VA GROV!

dock var det ganska synd att det bara var gamla tanter på första raderna, såna som suttit där och väntat i 12 timmar.

Nästan kändis?
kom på en till tung grej.. när jag var på ett läger för längesen så var det en ledare som var med i guinnes rekord bok (han hade rekordet i att jonglera i pingis)

DEN NI!

plus en till cool grej.. min mamma gick på samma skola som självaste THOMAS DI LEVA!

DEN NI!

Senast ändrad:
Nästan kändis?
WilleSkoglund sa:
Min stora syster heter Hanna och spelade rollen som melitta i julkaländern mysteriet på greveholm typ 98 tror ja de va!

Jag ritade omslaget på cd skivan som tillägnades kungen på hans 50 årsdag.

jag har Jon olssons telefon nr eller hade iallafall.

jag har en kompis vars bil har blivit sprängd utav hells angels!

jag har pratat och fått 2 öl korvar utav pugh rogerfelt om ni vet vem det är

De ni
särskrivarens mästare

Nästan kändis?
philter sa:
COCKtail sa:
1. jag har sett kungen, stod utanför mitt jobb på gågatan i mora när dom kom med sin bil och skulle inviga ett museum här. (!!!)

2. jon olsson kommer från mora och jag har sett huset han har bott i.

3. jag har kallpratat med Promoe efter hans konsert på peace&love förra året. har även bild med mig och han.

4. har pratat med och kramat Moneybrother..

5. en gång såg jag victoria svensson som spelar i svenska damlandslaget i fotboll på stadium i sthlm, hon provade fotbollsskor.

6. han victor som är programledare för när och fjärran (han har även varit med i lets dance) satt vid bordet bredvid oss på kaffestugan i mora, han frågade efter vägen till sälen.. sen såg jag reportaget på tv.

7. jag har kramat tre av gladiatorerna när dom var på sold! varav en var atlas.

8. jag är tremänning med sångaren i hammerfall, och har även träffat hans mamma.

9. jag satt 1 ½ meter ifrån per gessle under moster jam för något år sen.

10. min bästa kompis pappa har festat med jimi hendrix.

11. jag har kramat carola.

12. en av mina kompisar, som är skidfilmare. det var hans mamma som gifte sig på farmen och jag fick hennes autograf kort därpå! nu känner jag han. och hans mamma har silikonbröst.
*host* myttarN
jag myttar inte!!!!!!

Nästan kändis?
Käkat paj ihop med SNOOK hemma hos min faster för att min kusin spelar med dem.

Jag har hängt med Robyn. (kusinen lirade med henne)

Träffat Jean Pierre Barda och pratat med honom.

Var med i ett inslag i gamla TV3 Direkt där jag pussade Linda Isaksson på kinden.

Såg Sugarplum Fairy innan dom ens blev kända.

Ah, sen kommer jag inte på mer.

Nästan kändis?
okey ska skryta över min farbror dårå haha

1: hans kompis hadde inoficielt hastighets rekordet alpint på en bräda som han byggt (det var jävligt länge sen) inoficielt pga att dom inte anmälde att dom skulle åka i denhära backen i scweich lr vart det va men dom gick upp i allaf å körde bara han drog på rakt ner sen var dom nära att bli slaktade av backens ledning för dom hadde inte rensat backen så dom åkte med folk å allt har för mig att han sa att de tog det gamla rekordet med 14 km/h (det va backens fotoceller som mätte...) men det blev som sagt inoficielt men det kan juh ha nått att göra med att den som hadde hastighets rekordet va med i klubben som höll till i backen XD

.........nja det tkr jag räcker för mig eller jag känner juh "kändis fille" åxå ;D

Nästan kändis?
Jag har....

supit med Fredrik Ljungbergs lillebror, även kallat honom bög när han lipade för att han inte kom in på krogen.

Käkat frukost hemma hos Heidi Andersson och Björn Ferry.

Åkt snowboard med Hasse Lövenborn.

Kollat på Dialated Peoples på hultsfred med Hasse Åhlund.

Druckit Corona med en klart överförfriskad Hampus Mossesson.

Pratat med Ken Casey i Dropkick Murphy´s typ fyra gånger.

Har jobbat ihop med pokerproffset Daniel Pettersson.

Pratat med promoe i typ en timme om hans nya skiva och fick honom att köra Jag sköt Palme acapelle på en konsert.

Målat över en fame målning.

Jo jag kännar ekdahl och victorsallander. Inte bara på fr utan i livet.

Det ni!

Edit: Träffade Jonas "snäckan" Snäckmark på krogen i går, 16/11 07. Han är en tönt.

Senast ändrad:
Nästan kändis?
1. Har kysst grynet på power meet i västerås
2. har Jones Kusi asare´s mobil nummer (Spelar i djurgården)
3. Har varit med i "friends" som gick på tv4 tror jag det var om jag inte minns fel?
4. Min pappa bodde granne med polisen som blev ihjäl skjuten i sitt hem av krister olsson
5. Min bror gick i samma klass Som david NY
6. Min mamma och baben var kompisar när dom var små
7. har skakat hand med david backham å hans fru i madrid när vi var på fotbolls läger
8. Var på en kurs med en kille vars föräldrar var skånes rikaste
9. Min kompis har gjort beats å fronda
10. Hjälpte en gammal klass kompis med ett omslag till ett av Loop Troops album
11. Min kompis kusin är sångaren i the hives
12. Har gjort mål på Tommy salo
11. Har spelat mot damkronorna i hockey när dom var på hockey läger i surahammar.

DE NI! SLÅ DEN!

Nästan kändis?
whow.

1. jeppenator har sovit hemma hos mej
2. har fotat med mathias fredriksson
2. grillat med jon olsson
3. jag är jag

Nästan kändis?
Jag är bäst.

Jag har pratat med Ken Casey som spelar bas i Dropkick Murphys.

Och skidrelaterat så har min mamma sett Jon Olssons bil i Åre 2005. Det ni :o

Nästan kändis?
1. Har spelat tennis med Peter Forsberg 2 ggr. Lisa Miskowski många ggr och Jonas Inde ett antal ggr.
2. Har en anmærkning i polisregistret sen ungdomen så jag ær kænd æven dær! :)
3. Spelade en tennismatch mot Robin Borg (Bjørn Borgs son) samtidigt som pappa bjørn satt på sidan och kollade på.
4. Var på efterfest med Radio Birdman efter en konsert hær i oslo och fick hela bandets autografer på min vænstra sko.

Sug på det!

Nästan kändis?
Har bara en men den e stor;D
1.Jacob wester rullade in på en cykel i sin hemma förort täby i vallatorp och börjar snacka med oss o satsar gärnet på sin lilla bmx cykel, förskte lära mig nåt men av för kass:D
Så bor jag också i närheten av jacobs familj också;D

Nästan kändis?
*pete olineck köpte en öl till mig på sturehov i lördags

*pluss att alla de andra åkarna var där

*jag var inne i rider room med massa finnar

Senast ändrad:
Nästan kändis?
* Jag har fått en puss på munnen av en av systrarna graaf. kommer inte ihåg vem det va.
* Min storebror e tillsammans med simmaren anna karin kammerling
* Jag har ätit middag hos förbundskaptenen för svenska sim landslaget.
* Jag har adelsk släkt. Kallas svinhuvud..
* Min polares farsa är bästa kompis med lasse kroné.
* Min mamma jobbar med pontus kåmark.
* min mammas ex gick i skolan med orup
* jag stod brevid timbaland vid övergångsstället mellan sas hotell och 7eleven när justin hade konsert i göteborg.
* blivit masserad av en massör som masserar dom flesta kändisarna i gbg.
* mötte byz och hans flickvän på stan när han va i gbg senast.
* min polares farmor och farfar hade sitt hus brevid kunga familjens sommar hus. så dom lekte med madeleine när dom va små.
* min morsa dejtade en kille som hade en kompis med sig som sen visade sig vara en beväpnad livvakt.

kommer inte på mer:P

Nästan kändis?
1. Min moster va i hopp me Mangnus Uggla i gymnasiet
2. Min moster gick i samma klass som Thåström(sångaren i Ebba Grön, Imperiet osv.)
3. Jag såg Leif Silbersky på stan en gång
4. En som min pappa känner kom på och ritade expressen "Getingen"
5. Jag har träffat Kajsa Bergkvist
6. Jag kom 2:a i ungdoms SM i modern femkamp
7. Min kusin har spelat i svenska landslaget i Hockeybockey
8. Min kompis e släckt me Mangnus Uggla
9. Samma kompis traffade Atlas från gladiatorerna när han operarade blindtarmen
10. Min storebrors kompis storebror e med i bandet Hiltons vänner
11. Vart me typ en sekund i lilla sportspegeln
12. Vet exakt var Carola bor.
13. En annan kompis har bråkat me Carolas son
14. Min moster har en motorcykel som ägdes av en Hells Angels medlem som blev skjuten av Bandidos
15. Bor i samma hus som Alice Babs
16. Såg Carola på en resturang på gotland
17. En i min skola är de som importerar Gant till Sverige
18. En jag känner vars pappa e känd designer
19. Jag är släkt med dom som startade tändsticksfabriken i Jönköping

Kan inte komma på mer just nu men d kommer säkert mer senare.;P

Slå det ni! ;P

Tillbaka
Topp