Nästan kändis?

Nästan kändis?
En i min klass har en morbror som spelar Gitarr i Soundtrack Of Our lives. Min amerikanska släkting bor granne med Michael Jordan så jag har några autografer hemma :)

Nästan kändis?
En polare på skolan är F.D Längdskidsproffset Janne Ottossons son

Min pappa har dragit all el i 3 st f.d längdskidsproffs hus ( PG göransson,Thomas Wassberg och Janne Ottosson )

Nästan kändis?
1. Bobby Hull(hockey legend) samt Brian Griese(QB Chicago bears) var hemma hos mig under min visit i Usa.

2. Har varit med på tv4 nyheterna

3. Har varit på Sturehof med Joahn(sport) och Ralf(trav) på tv4

4. Min förra chef´s pappa var vm mästare i minigolf.

5. Har vunnit sm-guld för min ålder i bandy.

6. Om ca. 1000 rätt personer skulle dö skulle jag bli kung. Alltså ganska
avlägsen släkt med kungen.

7. Har ett par Hockey handskar signerade av Wayne Gretzky.

8. Har spelat hockey med Igor Larionov.

9. Har tagit kort tillsammans med Greven.

10. Har träffat Hugo från "den rätte för Rosing"

11. Min kompis kompis vann Unibet open i helgen.

12. Jag har träffat och pratat med Japp Stam, Mendieta och Hernan Crespo på Lazios tränings anläggning.

13. Har firat midsommar med Alexander Östlund brorsa.

14. Bodde i huset ovanför Stefan Izishaki i 10 år.

15. Såg när Yx-mannen härjade utanför slottet.

16. Har stått i bilkö brevid kungen.

17. Spelade i samma hockey lag som Marcus Krüger i 3år.

Om jag är kändis! :D

Nästan kändis?
1. Min pappas kusin har haft sex med Carola (ni vet hon kristna skitsångerskan)
2. Har spelat fotboll med Roland Nilsson (före detta landslagsspelare)
3. Har en polare som har haft sex med Gathanias (idol 08) polare.
4. Har samma för och efternamn som en känd violinist.
5. Har spelat mot den världsberömda clanen NIP. Detta handlar då om CS för de som inte vet.(förlorade dock med 16-3, men det var kul)

Det var väl allt jag hade att komma med.

Nästan kändis?
MoGgis90 sa:
1. Bobby Hull(hockey legend) samt Brian Griese(QB Chicago bears) var hemma hos mig under min visit i Usa.

2. Har varit med på tv4 nyheterna

3. Har varit på Sturehof med Joahn(sport) och Ralf(trav) på tv4

4. Min förra chef´s pappa var vm mästare i minigolf.

5. Har vunnit sm-guld för min ålder i bandy.

6. Om ca. 1000 rätt personer skulle dö skulle jag bli kung. Alltså ganska
avlägsen släkt med kungen.

7. Har ett par Hockey handskar signerade av Wayne Gretzky.

8. Har spelat hockey med Igor Larionov.

9. Har tagit kort tillsammans med Greven.

10. Har träffat Hugo från "den rätte för Rosing"

11. Min kompis kompis vann Unibet open i helgen.

12. Jag har träffat och pratat med Japp Stam, Mendieta och Hernan Crespo på Lazios tränings anläggning.

13. Har firat midsommar med Alexander Östlund brorsa.

14. Bodde i huset ovanför Stefan Izishaki i 10 år.

15. Såg när Yx-mannen härjade utanför slottet.

16. Har stått i bilkö brevid kungen.

17. Spelade i samma hockey lag som Marcus Krüger i 3år.

Om jag är kändis! :D
Du är nog en sån där äcklig liten bortskämd rikemansunge från någon stockholmsförort som fortfarande tror att kungen är sveriges mäktigaste och hippaste man...

Nästan kändis?
magnusericsson sa:
Mowglii sa:
Det var jag som mördade olof palme
då är du ju inte nästan kändis, då är du ingen alls iom att de inte vet vem som har dödat honom.
epicfail!
Nu vet ni...

nej men seriöst. Fredrik ljungberg bodde i huset bredvid mig innan. Fast jag var bara en liten spermie då. Han mormor bodde där innan, men har gått bort nu. Så huset är till salu.

Nästan kändis?
Mowglii sa:
magnusericsson sa:
Mowglii sa:
Det var jag som mördade olof palme
då är du ju inte nästan kändis, då är du ingen alls iom att de inte vet vem som har dödat honom.
epicfail!
Nu vet ni...

nej men seriöst. Fredrik ljungberg bodde i huset bredvid mig innan. Fast jag var bara en liten spermie då. Han mormor bodde där innan, men har gått bort nu. Så huset är till salu.
så du kommer från halmstad?

Nästan kändis?
Jag har showat för hockeyspelarn Jonte Hedström när han frågade om jag kunde cykla på bakhjulet när han var på väg till krogen.
1 månad senare körde han nästan på mig med bilen

Nästan kändis?
magnusericsson sa:
Mowglii sa:
magnusericsson sa:
epicfail!
Nu vet ni...

Nej, Ljungberg flyttade till halmstad när han var typ 5-6. Innan dess bodde han i vittsjö (utan för hässleholm i norra skåne). :)

Nästan kändis?
lägg ner nu, ni tar inte min.
Jag är släkt med Kristofer polhem som är med på 500 lappen. Det är min farfars farfars farfars farfars farfars far!!
SNAP!

Nästan kändis?
Mowglii sa:
magnusericsson sa:
Mowglii sa:
Nu vet ni...

Nej, Ljungberg flyttade till halmstad när han var typ 5-6. Innan dess bodde han i vittsjö (utan för hässleholm i norra skåne). :)
Ja juste.
sedan flyttade den jäveln till trönninge.
aja!

Nästan kändis?
haha denna tråd var så töntig så jag var tvungen att svara + att jag inte hade något bättre för mig.

Jag är regerande världsmästare i World Scout Wintergames, vilket är en lagtävling i bland annat slalom, längd, curling, triatlon och cynkroniserad skidåkning.

Nästan kändis?
ska man skryta om kändisar som man känner/träffat osv så kommer min lista bli jobbigt lång, dels för ja umgås me rätt balla folk o dels för mamma e lagom känd sångerska (www.myspace.com/stickybonweb)o därför har ja sen ja va liten plutt fått träffa allt för många kända folk för att ens orka bry mej om att de finns *fnissar* men men, denna tråden e sjukt rolig o läsa fan! skratta högt massa gånger =P
min favvo e iaf dileva o petter för båda har passat min vaffse åt mej när ja körde wakeboard en hel dag i fjällbacka o suttit o druckit sprit me mej på kvällen efter han spelade, eller ja, dileva drack vatten ur sin vattenkanna för han dricker inte alkohol sa han =)

Senast ändrad:
Nästan kändis?
hondendartess sa:
ska man skryta om kändisar som man känner/träffat osv så kommer min lista bli jobbigt lång, dels för ja umgås me rätt balla folk o dels för mamma e lagom känd sångerska (www.myspace.com/stickybonweb)o därför har ja sen ja va liten plutt fått träffa allt för många kända folk för att ens orka bry mej om att de finns *fnissar* men men, denna tråden e sjukt rolig o läsa fan! skratta högt massa gånger =P
min favvo e iaf dileva o petter för båda har passat min vaffse åt mej när ja körde wakeboard en hel dag i fjällbacka o suttit o druckit sprit me mej på kvällen efter han spelade, eller ja, dileva drack vatten ur sin vattenkanna för han dricker inte alkohol sa han =)
yeaaaaaah, countrysångerska..
feeeeett, jag tror inte på att dileva drack vatten, så jävla skum som han är så måste han vara full hela jävla tiden?

Senast ändrad:
Nästan kändis?
magnusericsson sa:
hondendartess sa:
yeaaaaaah, countrysångerska..
feeeeett, jag tror inte på att dileva drack vatten, så jävla skum som han är så måste han vara full hela jävla tiden?
HAHAH word!

Tillbaka
Topp