SnowFoxTuven
Ny medlem
Nästan kändis?
Jag har åkt skidor med Andreas Håtveit i folgefonna ca 1 vecka i streck, en sjön kille det där.
Skål
Skål
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eeh, jag känner markoolio.. heheFlerkz-J-K sa:Men min farmor är med i julkalendern. jag har tre autografer av markoolio. jag har träffat magnus ugglaö... men det e ingen stor grejj för mig...
Haha, var det du som skröt för mig på Winter Jam när jag plockade ihop ett tält? xDG_A_P sa:1 Jag har sammy calsons rockstar mössa
2sammy och ja e homies
Det är inte en länk till din fr då..?emildysholm sa:jag känner oscar och henrik harlaut
https://www.freeride.se/member/view.php?id=96988 henrik
https://www.freeride.se/member/view.php?id=96988 oscar
öööööh, nej ???tiibbe sa:Det är inte en länk till din fr då..? -.-emildysholm sa:jag känner oscar och henrik harlaut
haha, okejemildysholm sa:öööööh, nej ???tiibbe sa:Det är inte en länk till din fr då..? -.-emildysholm sa:jag känner oscar och henrik harlaut
Du är nog en sån där äcklig liten bortskämd rikemansunge från någon stockholmsförort som fortfarande tror att kungen är sveriges mäktigaste och hippaste man...MoGgis90 sa:1. Bobby Hull(hockey legend) samt Brian Griese(QB Chicago bears) var hemma hos mig under min visit i Usa.
2. Har varit med på tv4 nyheterna
3. Har varit på Sturehof med Joahn(sport) och Ralf(trav) på tv4
4. Min förra chef´s pappa var vm mästare i minigolf.
5. Har vunnit sm-guld för min ålder i bandy.
6. Om ca. 1000 rätt personer skulle dö skulle jag bli kung. Alltså ganska
avlägsen släkt med kungen.
7. Har ett par Hockey handskar signerade av Wayne Gretzky.
8. Har spelat hockey med Igor Larionov.
9. Har tagit kort tillsammans med Greven.
10. Har träffat Hugo från "den rätte för Rosing"
11. Min kompis kompis vann Unibet open i helgen.
12. Jag har träffat och pratat med Japp Stam, Mendieta och Hernan Crespo på Lazios tränings anläggning.
13. Har firat midsommar med Alexander Östlund brorsa.
14. Bodde i huset ovanför Stefan Izishaki i 10 år.
15. Såg när Yx-mannen härjade utanför slottet.
16. Har stått i bilkö brevid kungen.
17. Spelade i samma hockey lag som Marcus Krüger i 3år.
Om jag är kändis! :D
då är du ju inte nästan kändis, då är du ingen alls iom att de inte vet vem som har dödat honom.Mowglii sa:Det var jag som mördade olof palme
Nu vet ni...magnusericsson sa:då är du ju inte nästan kändis, då är du ingen alls iom att de inte vet vem som har dödat honom.Mowglii sa:Det var jag som mördade olof palme
epicfail!
så du kommer från halmstad?Mowglii sa:Nu vet ni...magnusericsson sa:då är du ju inte nästan kändis, då är du ingen alls iom att de inte vet vem som har dödat honom.Mowglii sa:Det var jag som mördade olof palme
epicfail!
nej men seriöst. Fredrik ljungberg bodde i huset bredvid mig innan. Fast jag var bara en liten spermie då. Han mormor bodde där innan, men har gått bort nu. Så huset är till salu.
Nej, Ljungberg flyttade till halmstad när han var typ 5-6. Innan dess bodde han i vittsjö (utan för hässleholm i norra skåne).magnusericsson sa:så du kommer från halmstad?Mowglii sa:Nu vet ni...magnusericsson sa:då är du ju inte nästan kändis, då är du ingen alls iom att de inte vet vem som har dödat honom.
epicfail!
nej men seriöst. Fredrik ljungberg bodde i huset bredvid mig innan. Fast jag var bara en liten spermie då. Han mormor bodde där innan, men har gått bort nu. Så huset är till salu.
Ja juste.Mowglii sa:Nej, Ljungberg flyttade till halmstad när han var typ 5-6. Innan dess bodde han i vittsjö (utan för hässleholm i norra skåne).magnusericsson sa:så du kommer från halmstad?Mowglii sa:Nu vet ni...
nej men seriöst. Fredrik ljungberg bodde i huset bredvid mig innan. Fast jag var bara en liten spermie då. Han mormor bodde där innan, men har gått bort nu. Så huset är till salu.![]()
gör du?tiibbe sa:Jag känner jeppelunkan! :D
illa att du inte vet att han stavas med CHLiLH sa:lägg ner nu, ni tar inte min.
Jag är släkt med Kristofer polhem som är med på 500 lappen. Det är min farfars farfars farfars farfars farfars far!!
SNAP!
haha, rolig du är jesperjeppelunkan sa:gör du?tiibbe sa:Jag känner jeppelunkan! :D
haha!fenox92 sa:illa att du inte vet att han stavas med CHLiLH sa:lägg ner nu, ni tar inte min.
Jag är släkt med Kristofer polhem som är med på 500 lappen. Det är min farfars farfars farfars farfars farfars far!!
SNAP!![]()
yeaaaaaah, countrysångerska..hondendartess sa:ska man skryta om kändisar som man känner/träffat osv så kommer min lista bli jobbigt lång, dels för ja umgås me rätt balla folk o dels för mamma e lagom känd sångerska (www.myspace.com/stickybonweb)o därför har ja sen ja va liten plutt fått träffa allt för många kända folk för att ens orka bry mej om att de finns *fnissar* men men, denna tråden e sjukt rolig o läsa fan! skratta högt massa gånger =P
min favvo e iaf dileva o petter för båda har passat min vaffse åt mej när ja körde wakeboard en hel dag i fjällbacka o suttit o druckit sprit me mej på kvällen efter han spelade, eller ja, dileva drack vatten ur sin vattenkanna för han dricker inte alkohol sa han =)
HAHAH word!magnusericsson sa:yeaaaaaah, countrysångerska..hondendartess sa:ska man skryta om kändisar som man känner/träffat osv så kommer min lista bli jobbigt lång, dels för ja umgås me rätt balla folk o dels för mamma e lagom känd sångerska (www.myspace.com/stickybonweb)o därför har ja sen ja va liten plutt fått träffa allt för många kända folk för att ens orka bry mej om att de finns *fnissar* men men, denna tråden e sjukt rolig o läsa fan! skratta högt massa gånger =P
min favvo e iaf dileva o petter för båda har passat min vaffse åt mej när ja körde wakeboard en hel dag i fjällbacka o suttit o druckit sprit me mej på kvällen efter han spelade, eller ja, dileva drack vatten ur sin vattenkanna för han dricker inte alkohol sa han =)
feeeeett, jag tror inte på att dileva drack vatten, så jävla skum som han är så måste han vara full hela jävla tiden?