Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Natt-tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidJ-Ivarsson" data-source="post: 1015955" data-attributes="member: 135739"><p>NU! NU! NU! Nu jävlar ska jag skriva! Jag och några av mina kompisar var ute i område och tog det lungt och snacka, käka på Oves i Sävedalen, Göteborg och vi fick skåda vårat största åskväder i våra 17 åriga liv! Allt lystes upp som in i helvete!! åskade varje minut, har varit med om ganska stora åskväder och annat men det var LEGEN... wait for it! vi tog oss till våran gamla skola och snacka osv då det börja regna som fan och vi sprang in under ett tak där det finns massa bänkar och annat men det regna så sjukt mycket så det började läcka igenom taket så vi sprang for som satan till ett annat tak för skydda oss. Kolla ut lite då och då när det åskade och blixtrade, men just då kom sjukaste blixten någonsin precis ovanför oss jag inklusive 2 andra så stort eldklot och jag blev typ blind för en sekund! Min kompis som vi hade dragit ut från hans hus för han satt och kolla Dota tunering hade bara strumpor och några Adidas tofflor var tvungen att springa hem i typ sjukaste regnet och översvämningen. nu orkar jag inte skriva mer och gör världens sämsta styck indelning också men det det... Dary, LEGENDARY!!! GOD NATT och fortsatt trevlig helg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidJ-Ivarsson, post: 1015955, member: 135739"] NU! NU! NU! Nu jävlar ska jag skriva! Jag och några av mina kompisar var ute i område och tog det lungt och snacka, käka på Oves i Sävedalen, Göteborg och vi fick skåda vårat största åskväder i våra 17 åriga liv! Allt lystes upp som in i helvete!! åskade varje minut, har varit med om ganska stora åskväder och annat men det var LEGEN... wait for it! vi tog oss till våran gamla skola och snacka osv då det börja regna som fan och vi sprang in under ett tak där det finns massa bänkar och annat men det regna så sjukt mycket så det började läcka igenom taket så vi sprang for som satan till ett annat tak för skydda oss. Kolla ut lite då och då när det åskade och blixtrade, men just då kom sjukaste blixten någonsin precis ovanför oss jag inklusive 2 andra så stort eldklot och jag blev typ blind för en sekund! Min kompis som vi hade dragit ut från hans hus för han satt och kolla Dota tunering hade bara strumpor och några Adidas tofflor var tvungen att springa hem i typ sjukaste regnet och översvämningen. nu orkar jag inte skriva mer och gör världens sämsta styck indelning också men det det... Dary, LEGENDARY!!! GOD NATT och fortsatt trevlig helg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Natt-tråden!
Tillbaka
Topp