Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Natt-tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1050968" data-attributes="member: 80520"><p>Det verkar alltså som att jag ännu en gång flyger solo på min nattliga färd mot påbörjad resa till andra sidan jorden.</p><p></p><p>EDIT: Klockan är 05:00, och allt är väl! Nyduschad, andra energidrycken är precis sänkt och jag mår som en prins. Visserligen en prins som sovit åt helvete för lite och börjar tänka lite långsamt, men ändock en prins!</p><p></p><p>05:20 och känslan av trötthet slog precis till. Och den slog hårt. Hoppas jag börjar få lite tryck av energidrickan jag drak nyligen. Inte lägga sig ner, då går det åt helvete. Bara 10h 40m kvar att hålla sig vaken för optimal effekt.</p><p></p><p>05:35 trötthetskänslan kvar fortfarande, dock utan tilltagen styrka. Ser ut som att jag kommer behöva kämpa ut det här ordentligt. Förhoppningsvis blir det något lättare när det är soltimmar i alla fall. Till min hjälp har jag vocal trance-låten Big Sky: [MEDIA=youtube]6xWKFSrjSbI[/MEDIA]</p><p></p><p>05:45 polare i japan har lunchrast, förvånad över att jag är vaken och ännu mer förvånad över att jag inte gått och lagt mig.</p><p></p><p>06:00 Enligt trådreglerna får jag inte skriva mer här nu. Min skrivförmåga har sakta försämrats, blir oftare fel och jag skriver ändå långasammare nu. Men det är bara 9 timmar (eller nåt sånt) kvar, så bara hålla ut! Börjar bli piggare igen i alla fall. Längtar till solen går upp, det kommer göra det hela mycket lättare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1050968, member: 80520"] Det verkar alltså som att jag ännu en gång flyger solo på min nattliga färd mot påbörjad resa till andra sidan jorden. EDIT: Klockan är 05:00, och allt är väl! Nyduschad, andra energidrycken är precis sänkt och jag mår som en prins. Visserligen en prins som sovit åt helvete för lite och börjar tänka lite långsamt, men ändock en prins! 05:20 och känslan av trötthet slog precis till. Och den slog hårt. Hoppas jag börjar få lite tryck av energidrickan jag drak nyligen. Inte lägga sig ner, då går det åt helvete. Bara 10h 40m kvar att hålla sig vaken för optimal effekt. 05:35 trötthetskänslan kvar fortfarande, dock utan tilltagen styrka. Ser ut som att jag kommer behöva kämpa ut det här ordentligt. Förhoppningsvis blir det något lättare när det är soltimmar i alla fall. Till min hjälp har jag vocal trance-låten Big Sky: [MEDIA=youtube]6xWKFSrjSbI[/MEDIA] 05:45 polare i japan har lunchrast, förvånad över att jag är vaken och ännu mer förvånad över att jag inte gått och lagt mig. 06:00 Enligt trådreglerna får jag inte skriva mer här nu. Min skrivförmåga har sakta försämrats, blir oftare fel och jag skriver ändå långasammare nu. Men det är bara 9 timmar (eller nåt sånt) kvar, så bara hålla ut! Börjar bli piggare igen i alla fall. Längtar till solen går upp, det kommer göra det hela mycket lättare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Natt-tråden!
Tillbaka
Topp