Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är nog mer än man tror, iaf för dom stora amerikanska filmbolagen.deza sa:Vore intressant att se lite siffror på hur mycket filmskaparna får genom försäjning.
word. blir mycket proffsigare iochmed försäljing kan ja tänka migUtter sa:Tror du inte att skid/brädfilmsföretagen redan söker sponsorer med ljus och lykta? Det är ingen skidfilmare som går och blir rik på det, dom går runt och kanske kan plocka ut en normal årslön. Mer är det inte. Sponsorerna lägger redan så mycket pengar som dom är villiga att lägga, hur tror du dom ska övertygas att dubbla sina redan stora investeringar?JakobJ sa:Tja! Folk kanske tycker att jag är en idiot eller freeride kanske tar bort tråden men jag tycker iaf att de är värt att göra den.
Jag tycker att de borde bli lagligt att ladda hem snowboard och skidfilm och att dom som gör filmen istället tjänar mer pengar på sponsorerna och lägga in lite smygreklam, kanske till och med få lite sponsorbidrag från kameraföretagen.
Om en film är gratis så ser mer folk på den och sponsorerna blir därför synligare och därmed borde man kunna kräva mer av dom. Sen kanske man kan lägga in lite smygreklam om saker och ting också. Är jag helt ute och cyklar eller äre nån som håller med mig?
Så sorry, men det där är faktiskt ren idioti och önskedrömmande.