Nedlagd tråd

Nedlagd tråd
Tja jag ahr inte åkt på dom än men jag har köpt thruster och hårdheten är lagom den är in för hård och inte för mjuk och som bindning har jag salomon sth12 den bindning är faktiskt riktigt snygg!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp