Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nej till Euron...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP3" data-source="post: 50125" data-attributes="member: 31794"><p>C.K.L>> Vi är redan med i EMU om du missat det!</p><p>De Ja-argumenten du försöker ta död syftar på valet i folkomröstningen om valutaunionen antar jag...</p><p></p><p>Ökat samarbete och större transparens leder till en större konkurrens. Ökat samarbete leder dessutom till större möjligheter för samlagring för de stora företagen och därmed billigare inköp och logistikkostnader-> lägre priser. </p><p></p><p>Samarbete måste väll ändå ses som ett steg ifrån fientlighet även för den mest negativa. Att de flesta väpnade konflikter under 1990 talet var inom samma valuta berodde nog mer på att folk blev tvingade till underlägsenhet en frivilligt samarbete.... </p><p></p><p>Jag vet av egen erfarenhet att väldigtmånga har mkt dålig utbildning i frågan om EMU och den valutaunion som vi röstade om. Jag tycker själv att jag var dåligt insatt i detta ämne men väldigt många har så dålig koll att det är skrämmande att de fick rösta.... anser jag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP3, post: 50125, member: 31794"] C.K.L>> Vi är redan med i EMU om du missat det! De Ja-argumenten du försöker ta död syftar på valet i folkomröstningen om valutaunionen antar jag... Ökat samarbete och större transparens leder till en större konkurrens. Ökat samarbete leder dessutom till större möjligheter för samlagring för de stora företagen och därmed billigare inköp och logistikkostnader-> lägre priser. Samarbete måste väll ändå ses som ett steg ifrån fientlighet även för den mest negativa. Att de flesta väpnade konflikter under 1990 talet var inom samma valuta berodde nog mer på att folk blev tvingade till underlägsenhet en frivilligt samarbete.... Jag vet av egen erfarenhet att väldigtmånga har mkt dålig utbildning i frågan om EMU och den valutaunion som vi röstade om. Jag tycker själv att jag var dåligt insatt i detta ämne men väldigt många har så dålig koll att det är skrämmande att de fick rösta.... anser jag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nej till Euron...
Tillbaka
Topp