Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nej till Euron...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CKL" data-source="post: 50133" data-attributes="member: 12431"><p>Ang. EMU på freeride:</p><p>Ibland är det väl roligare att diskutera saker som det hettar till lite om? Brukar inte bli så livlig debatt om någon frågar "Rossignol Scratch FS eller Salomon 1080".</p><p></p><p>Sedan Preb så konstaterar jag bara att det är ett ganska konstigt "sammanträffande" att det året man inför euron så ökar antalet företagskonkurser i Tyskland med 37%.</p><p></p><p>Nu har jag tyckt så mycket sen i söndags att jag tänker vara tyst till jul. Då ska jag ställa frågan: mest otroliga med Kalle Ankas jul? Det faktum att man fortfarande börjar titta på skiten för att snart inser att det fortfarande e samma sak som förra året eller att Arne Weise fortfarande lever? I´d say att någon kan sjunga "Ariappapapapapppadia" tre gånger i rad utan att staka sig. Fast allt det där sker ju förstås på "Disneys speciella Kalle Ankas jul forum".</p><p></p><p>Over and out.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CKL, post: 50133, member: 12431"] Ang. EMU på freeride: Ibland är det väl roligare att diskutera saker som det hettar till lite om? Brukar inte bli så livlig debatt om någon frågar "Rossignol Scratch FS eller Salomon 1080". Sedan Preb så konstaterar jag bara att det är ett ganska konstigt "sammanträffande" att det året man inför euron så ökar antalet företagskonkurser i Tyskland med 37%. Nu har jag tyckt så mycket sen i söndags att jag tänker vara tyst till jul. Då ska jag ställa frågan: mest otroliga med Kalle Ankas jul? Det faktum att man fortfarande börjar titta på skiten för att snart inser att det fortfarande e samma sak som förra året eller att Arne Weise fortfarande lever? I´d say att någon kan sjunga "Ariappapapapapppadia" tre gånger i rad utan att staka sig. Fast allt det där sker ju förstås på "Disneys speciella Kalle Ankas jul forum". Over and out. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nej till Euron...
Tillbaka
Topp