MattiasWille
Ny medlem
Nepal och Japan nov-13 till mars/april-14
Hej, jag letar intresse på folk som är sugna att först ta sig till Nepal i några veckor för att vandra, och uppleva det Nepal har att erbjuda osv. Ta sig från ett tropiskt till subarktiskt klimat. Sedan vill jag vidare mot Japan och försöka säsonga några månader alltså Skidor/Snowboard. Har inte för tillfället någon bra koll på japans skidorter, men har lite vänner som säsongat som skidlärare där. Fortfarande en väldigt spontan idé som suttit på hjärnan ett tag, och funderar där över om det finns några fler med denna idén. Kommer förmodligen jobba norge hela sommaren och hösten för att klara största delen, men ser självklart möjligheten att behöva fixa jobb i Japan. Har folk några rekommendationer där?
Tidigare plan var Kanada och Whistler nov-mars, men vill göra något lite mer annorlunda där försvann även intresset från mina polare som nog tänker säsonga i Whistler.
Tidigare plan var Kanada och Whistler nov-mars, men vill göra något lite mer annorlunda där försvann även intresset från mina polare som nog tänker säsonga i Whistler.