Newschool freestyle camp (Luleå)

ellet

Medlem
Hejsan!

Nu är det så här att vi har lyckats få hit nordens främsta newschool instruktör Jan-Olof Aikio till måttsundsbacken den 7-8 februari. Han kommer att lära ut hopp och rail teknik men även parkshapning, det mesta av träningen kommer att ske i praktiken.

Priset för detta camp kommer att vara gratis om man är medlem i Luleå freestyle förening, annars kostar det 300 kr och då får man medlemskapet på köpet.
Åldern för att få delta är 13 år och uppåt, fast om man är yngre får man delta, fast då ska man kunna hopp i bigjumps.

Max 15 deltagare (först till kvarn)

Sista anmälningsdag är fredag den 6 februari

Om ni ska anmäla er så släng iväg ett mail med erat namn och person uppgifter till: luleafreestyle@hotmail.com

jo jag vet, de är lite synd. fast det var bara nu han kunde komma så. Tror dock detta är bättre för att utveklas som åkare än tävlingen. men om ni vill tror jag att vi snackade om att de gick bra att komma på söndag och då betala 200 kr.

Som elias säger så är de ju synd att vi var tvungna att ha det på samma dag som skifix. Men de kommer ju mer skifix tävlingar;) Men dok inte en sånn här chans att få komma på ett sådant camp. Hoppas vi ses i måttsund !

ellet sa:
jo jag vet, de är lite synd. fast det var bara nu han kunde komma så. Tror dock detta är bättre för att utveklas som åkare än tävlingen. men om ni vill tror jag att vi snackade om att de gick bra att komma på söndag och då betala 200 kr.
Tävlingen är ju på söndag :) så då kan man ju vara med på lördag och sen tävla på söndag om man vill.....

Så alla vet så lär de komma mer olika grejer med luleå freestyle. Och då när ni är medlemar så är de ju Free :D Dom två nya railsen till m-sund kommer om cirka 1 -2 veckor och blir en 9 meters flat down box. Och en 9 meter 2rörad rail :D

Ses på lördag!

M_Larsson sa:
Så alla vet så lär de komma mer olika grejer med luleå freestyle. Och då när ni är medlemar så är de ju Free :D Dom två nya railsen till m-sund kommer om cirka 1 -2 veckor och blir en 9 meters flat down box. Och en 9 meter 2rörad rail :D

Ses på lördag!
låter riktigt bra :D, har ni nå blider eller nå på boxen och railen ?

Tillbaka
Topp