Ni som bilar till alperna ...

snowtigger

Ny medlem
Ni som bilar till alperna ...
... vill jag bara tipsa om att det finns ett grymt bra rast-ställe 6-7 mil norr om Kassel, dvs ungefär 6 timmar fràn Puttgarten (Danmarks-färjan)

Olgas restaurang brukar jag käka pà. Smaskig Wienersnitzel med champinjoner och pommes frites. Inte alltför dyrt och snabb och bra service.

Men framför allt kan man sitta sà man ser bilen med alla dyra vintergrejer i.

Det finns McDonalds och lite annat ocksà.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp