Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nidecker Supermatic?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 1311152" data-attributes="member: 28391"><p>När den första vågen av step-in dog ut gjorde jag förutsägelsen att när den första generationen snowboardåkare börjar få svårt att knäppa vanliga bindningar på ett smidigt sätt kommer utvecklingen av nya step-in lösningar att ta fart. Jag anser att det var en 100% korrekt förutsägelse.</p><p></p><p>Själv är jag nu 52 och upplever tack och lov inte än att vanliga straps är ett problem men har definitivt sneglat åt Supermatic. Ska bli intressant att se vad det blir av Fasesystem. Har inte full koll men Burtons Step-On finns väl både hos Union, Flux och DC nu. Kanske fler?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 1311152, member: 28391"] När den första vågen av step-in dog ut gjorde jag förutsägelsen att när den första generationen snowboardåkare börjar få svårt att knäppa vanliga bindningar på ett smidigt sätt kommer utvecklingen av nya step-in lösningar att ta fart. Jag anser att det var en 100% korrekt förutsägelse. Själv är jag nu 52 och upplever tack och lov inte än att vanliga straps är ett problem men har definitivt sneglat åt Supermatic. Ska bli intressant att se vad det blir av Fasesystem. Har inte full koll men Burtons Step-On finns väl både hos Union, Flux och DC nu. Kanske fler? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nidecker Supermatic?
Tillbaka
Topp