Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HelenaErika sa:Hej!
Vi är en familj, 2 vuxna och en 18-åring, som kommer vara i Niseko 16-24 januari.
Det är andra gången för oss och vi säger grattis till dig som ska vara där en hel månad.
Vi ses gärna och åker och hör av oss när det närmar sig.
Vi åkte mest på Grand Hirafu. Pistkartan framifrån till vänster har ett streckat "strictly off limits" fält, åkning där i kanten utanför Shirakuba, tyckte vi var bra. När väder och vind tillåter öppnas även utvalda gater.
Big Foot är ett kul ställe afterski/mat/pub med många aussies (finns i o f överallt).
Ha en riktigt bra resa!
Helena, Hans och Charlie
Antar att du börjar resan mot Niseko idag?Fnorling sa:Åker till niseko den 8 januari, är där till 3 februari. Ska bo på moiwa lodge. Jag åker ensam så behöver också folk att åka med.![]()
Ja, nu närmar det sig väl avresa för er?HelenaErika sa:Härligt med så mycket snö!!! Vi kommer gärna till någon dag, missade det helt på förra resan. Moiwa lodge ser jättemysigt ut. /Helena
Hej - ja nu är vi här! Härlig dag med mycket snölarsaa sa:Ja, nu närmar det sig väl avresa för er?HelenaErika sa:Härligt med så mycket snö!!! Vi kommer gärna till någon dag, missade det helt på förra resan. Moiwa lodge ser jättemysigt ut. /Helena
Jag har det otroligt bra här med massor av snö och bra åkning, Har inte ens brytt mig om att
prova någon annan resort....
Ser fram emot att ta några svängar ihop när ni kommer, ha en bra resa hit!![]()
Tyvärr är det enda ballongsystemet med patron som är tillåtet att sälja i japan BCA, således också de enda som "officiellt" går att köpa patroner till. På hakuba powder lodge finns ett mammut testcenter dit det finns ett gäng patroner insmusslade, vet dock inte om det finns någon liknande lösning uppe på hokkaido...Fnorling sa:Är det någon som vet om man kan köpa en patron till Mammut snowpulse väskor i Niseko?
Beror hur lyxigt du vill bo.submariner sa:...ingen med koll på ungefärliga priset för liftkort och rumspriser under en månad![]()