Niseko

Niseko
Funderar på att åka till Niseko och undrar om det är någon här som har erfarenhet från denna plats? Hur det är att bo, leva och åka? Om det är dyrt o.s.v.?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp