nitro snowboards

RobotFood

Ny medlem
nitro snowboards
TJing!
Jag är lite sugen på en nitro-bräda till nästa säsong.
Nån som erfarenhet av de???
isf, några förslag på modell?

Jag kör lite allround. men det blir mest park.

/Calle

nitro snowboards
jag köpte en nitro-bräda (supernatural) på rean efter den här säsongen, vet inte hur den är att åka än men den verkar go som fan. har du vägarna förbi göteborg så har många nitrobrädor (tio modeller i varierande längder) på T12 på kungsgatan, och det till jävligt bra priser. 50% på allt som har med snowboard att göra och det är inga problem att pruta, fick 70% på min...

nitro snowboards
jo nitro är riktigt sköna greher men mycket strul och tjaffs om man behöver reklamera nått. En polare knäckte sin notro team bräda efter en landning med lite bakåt vikt. han ringde fick ej nån ny. Värt att tillägga är att det var simon axs gamla bräda

nitro snowboards
För din åkstil så skulle jag nu rekomendera supratem eller shadow och i nästa års 03-04 line så skullle jag även ta en titt på t2 men jag vet inte hur bra den är allround men den ser intressant ut på papper. Kolla med t12 i götegorg för där kan du göra riktiga kap på utgående modeller .Jag har en supernatural 157 som jag köpte förra sommaren och den är hur bra som helst. Jag är jävligt nöjd med den helt enkelt.

Angående problem med reklamationer så lämnar Nitro två års garanti så det borde inte vara några problem om något krånglar. Men det kan ju bero på hur personalen är i just den butiken där man köper den, så se till att fråga hur de brukar göra vid reklamationer och fel som täcks av garantin. Om de är krångel så brukar det hjälpa att ta kontakt med komunens konsumentombud, det brukar lösa vädigt många problem. Många gånger vet inte butikspersonalen vilka skyldigheter de har gentemot kunderna och kan behöva bli upplysta om detta. Kolla ARN .se för mer info om reklamationer.

nitro snowboards
Vad jag vet så är det få som har 2 års garanti,men därimot så har man 2 år på sig att reklamera en vara,enligt konsumentköplagen.
Men den gäller bara om du köpt produkten i en butik och har kvar kvittot.Men så var ju inte fallet här eller........Kan vara något att tänka på om man köper en begagnad bräda.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp