Nm veckan i Gränsen 2015

AlfredDalevik

Ny medlem
Nm veckan i Gränsen 2015
Hallojken!
Jag o en polare har precis bokat uppe i Riksgränsen under NM-veckan (fick de sista rummet på vandrarhemmet). Det blir nog flyg från GBG till Kiruna eftersom det är de billigaste alternativet.
Det är första gången någon av oss är där uppe så jag undrar om det är något man ABSOLUT inte får glömma att ta med sig?
...Även saker att ha i åtanke när man är där uppe, och om det är någon annan som ska o på bo vandrarhemma samtidigt.

Hade!

Nm veckan i Gränsen 2015
AlfredDalevik sa:
Hallojken!
Det är första gången någon av oss är där uppe så jag undrar om det är något man ABSOLUT inte får glömma att ta med sig?
Något som bevisat kan påverka ens relation med polarna är om man glömmer att ta med dem till flygplatsen.. Har visat sig leva kvar länge i historien..

Nm veckan i Gränsen 2015
Valmgren sa:
AlfredDalevik sa:
Hallojken!
Något som bevisat kan påverka ens relation med polarna är om man glömmer att ta med dem till flygplatsen.. Har visat sig leva kvar länge i historien..
Jo det kan ju vara en fördel att man i alla fall har varandra. Tack för tipset!

Nm veckan i Gränsen 2015
Glöm inte att kolla så att någon transfer från kiruna passar!! Lappland Resort har en egen transfer och sen finns Norrbottens Länstrafik som går hela vägen, buss 91. Jag glömde kolla det när jag åkte upp sist haha, löste sig dock. :)
Förresten, branten är en offpist som ni inte FÅR missa ;)

Tillbaka
Topp