No snö, no jib academy?

hennessy

Ny medlem
No snö, no jib academy?
Jag sitter vid mitt fönster och blickar ut över gården, de jag ser är en grön gräsmatta och betong. Plötsligt slår det mig, tänk om det inte kommer någon snö till shlm? sedan slås jag av tanken vad händer men jib acedemy?
Där av frågan, vad händer med jib acedemy i flottan om det inte kommer någon snö, ställs den in eller flyttas den? nån som vet?

Givetvis vet jag att det kanske är lite för tidigt och spekulera i detta, men om det nu skulle bli så att tävlingen flyttas kanske det är bra och vara lite förberedd.

//Danne

Senast ändrad:
No snö, no jib academy?
på torsdag blir det fyra plus och regn, så skulle inte säga att kylan är på väg

No snö, no jib academy?
På onsdag ska det bli -4, får ju hoppas att det stämmer och att det även håller i sig i nån vecka, även fast det blir regn dagen efter.

No snö, no jib academy?
titti540-e-doed sa:
sjäIvkIart bIir det inget jibacademy 0m det inte finns nån snå det Iåter väI ganska I0giskt
Nu var det inte riktigt min fråga:p Min fråga var om de nu inte skulle komma någon snö till sthlm, skulle tävlingen bara strykas eller skulle dom flytta den? Så man är lite förberedd.

Givetvis förstår jag att om det inte kommer någon snö så skulle man inte kunna hålla tävlingen här:D

Senast ändrad:
No snö, no jib academy?
a det är sjukt svårt att boka plats på en buss och sedan dyka upp i tid med pengar i handen.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp