Nolbykullen 2005

Eskas

Aktiv medlem
Nolbykullen 2005
Funderar på att bumma i Sundsvall i vinter. Främst tänkte jag rikta in mig på Nolbykullen, men funderar även på att anta Södra bergets utmaningar en och annan gång. Finns det någon från trakten som har lust att ge mig en pistvisning får ni gärna skicka mig ett mail!

Nolbykullen 2005
Södra backen kommer i vinter får en park med rails och hopp. Den kommer vara belägen i blindtarmen, en sidobacke till den stora.
Den kommer inte vara helt klar i vinter men 2005/2006 komer det vara rails, WR, troligen korner och hopp, Sen har vi ju våran fina pipe!

Om du bestämmer dig för att åka i södra så kommer du få det mkt trevligt!
besök gärna våran hemsida!

www.sfs.foo.se

Sundsvalls slalomklubbs freeridesektion!

Nolbykullen 2005
HeHe Bumma i sundsvall ja de va ngt nytt ;]

Om Nolbybacken styr upp sig som dom gjorde förra åre så kommer vi få någa hopp att flyga i här i Sundsvall och om Södra tänkte bjuda upp i år så är det bara ett plus för det har ju inte precis bjudits på ngn suverän "park" eller ngn annan stans på ett par år här i sundsvall.

Hare..

Nolbykullen 2005
Hej mats heter jag och undrar om det finn någon plats över, dels dit och sen husrum, har inga problem med att sova skavfötters. Verkar det här intressant kan du juh höra av dig till mig! PS. min mamma ska följa med också men hennes fötter luktar så illa så hon vill inte sova skavfötters. Okej hör av dig när du ska åka och så, så kan jag prata med mamma så kan vi styra upp nåt! Har re så bra jättebra kompis! Mamma hälsar också hej hej.

Tillbaka
Topp