Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nomad eller Extreme
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikHammarsten" data-source="post: 1094721" data-attributes="member: 34255"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Jag har kört på vanliga Nomad 105 (181cm) sen 2013 och fullkomligt älskar den skidan! Det är min allt-i-allo skida som jag kan använda alla dagar i alla väder. Den flyter grymt bra i puder, är otroligt fin i pisten för sin bredd samt att den är allmänt lekfull. Jag väljer dock att komplettera med en Nomad 95 som parkskida för att få en smalare och lättare skida till detta ändamål.</p><p></p><p>I vintras fick jag chansen att prova Nomad 105 Lite, och den var helt suverän. Den är ännu kvickare än originalet och jag upplevde den som otroligt lekfull! Jag har tyvärr inte prövat att gå med den, men för all annan typ av åkning inbounds (puder, park, pist) var den outstanding!</p><p></p><p>Får du chansen att köra med en Nomad 105 Lite tror jag inte du kommer ångra dig en dag!</p><p></p><p>Ha de gott,</p><p></p><p>Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikHammarsten, post: 1094721, member: 34255"] Tjenare! Jag har kört på vanliga Nomad 105 (181cm) sen 2013 och fullkomligt älskar den skidan! Det är min allt-i-allo skida som jag kan använda alla dagar i alla väder. Den flyter grymt bra i puder, är otroligt fin i pisten för sin bredd samt att den är allmänt lekfull. Jag väljer dock att komplettera med en Nomad 95 som parkskida för att få en smalare och lättare skida till detta ändamål. I vintras fick jag chansen att prova Nomad 105 Lite, och den var helt suverän. Den är ännu kvickare än originalet och jag upplevde den som otroligt lekfull! Jag har tyvärr inte prövat att gå med den, men för all annan typ av åkning inbounds (puder, park, pist) var den outstanding! Får du chansen att köra med en Nomad 105 Lite tror jag inte du kommer ångra dig en dag! Ha de gott, Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nomad eller Extreme
Tillbaka
Topp