Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
noob fråga: mina boots är för stora för min snowboard, vad ska jag göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Adamkinghd" data-source="post: 1080873" data-attributes="member: 154136"><p>Hej! jag ska precis börja åka snowboard. Jag köpte nyss en k2 vandal 148 wide bräda. Men mina boots (crazy creek) strl us 12 , vanlig storlek 45, sticker ut rejält på båda sidorna av snowboarden. Den sticker ut 3-4 cm på båda sidorna. Jag är 175 lång och har fått rekomendation om att köpa en bräda runt 150 wide. När jag kollar på andra k2 wide brädor så är de inte så mycket bredare. Finns det någon med stora fötter som har några tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Adamkinghd, post: 1080873, member: 154136"] Hej! jag ska precis börja åka snowboard. Jag köpte nyss en k2 vandal 148 wide bräda. Men mina boots (crazy creek) strl us 12 , vanlig storlek 45, sticker ut rejält på båda sidorna av snowboarden. Den sticker ut 3-4 cm på båda sidorna. Jag är 175 lång och har fått rekomendation om att köpa en bräda runt 150 wide. När jag kollar på andra k2 wide brädor så är de inte så mycket bredare. Finns det någon med stora fötter som har några tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
noob fråga: mina boots är för stora för min snowboard, vad ska jag göra?
Tillbaka
Topp