noobfilm

noobfilm
Snyggt! Jag blev glad när jag såg Er film... Ni ser ut att ha haft roligt vilket är anledningen till att man åker... Hehe, fortfarande glad...

Ett MVG delas härmed ut!!!

MVH,

M.Jinnai

noobfilm
hahaha fy vilka sköningar, skönt o slippa se all ghetto attityd, ni gled runt o hade kul,,heelt rätt!

grymt skön film!

5 liftvakter av 5 möjliga

noobfilm
Coolt!Bra film,mycket sjysta hopp , men lite för mycket rails!
Passande musik och roliga krasher:).Roligt med lite basic tricks och inte alla eliter som snurrar en massa varv upp och ner och grabar lite överallt!

Mycket variation på kamera vinkeln och som MasterJinnai och Carlis sa,ni hade roligt ,och det är ju det viktigaste för skidor ska vara kul!
Mer sånt här!
Helt enkelt en skitskön film!!!

noobfilm
Rolig, men blev ju så attans skidsugen och sessongen har jusst slutat.

Blir nog att ta en sväng till Stryn eller liknande.

noobfilm
vad har ni filmat med för kamera? fps sjunker lite väl lågt när vi kör i slowmotion...
annars var det en bra film, för att vara en nybörjarfilm. det som gjorde att jag inte orkade se klart filmen är nog det många gör fel på i början.

ni har gjort en 22 minuter lång film som helt saknar variation. det är samma trick på samma ställe. i en helt obefattlig ordning. man får lite kännslan av att ni har slängt in klippen lite slumpvalt.
nej satsa på 10 minuter. låt flera åkare ha samma låt. ta bara ut det absolut bästa. det man verkligen vill se. och slumpa int eklippen så mycket. så blir det säker en grym film om ni gör en uppföljare.

noobfilm
"min" första film var ca45 minuter från ett och samma hopp, där kunde man snacka om avsaknad av variation! Jag håller dock med om att det oftast är bättre att klippa lite mer om man vill ha en produktion som skall bli kul för den "icke invigda" skaran. Annars var den toppen!

noobfilm
dom har filmat med en vanlig knäppa kort kamera..
Filmen är ju skön :)
o.b.s att Andreas drar det omöjliga, switch frontflip...

noobfilm
Haha, Niclas la upp den till slut.

Svar på lite frågor:

Ja, den är filmad med vanlig digitalkamera och det är lite dålig variation men nu har vi DV-kamera och lite erfarenhet.
Vi är mellan 13 och 16år och det är jag som kör sist.

Och Tom, du behöver inte dissa sönder oss, det var vår första film och vi hade jäkla roligt när vi gjorde filmen och detta är ingen Poorboyz film utan en liten amatörfilm bara. Dock kan ni gärna ge oss tips till nästa års film så kan den bli bättre.

Och till alla: Lägg upp fler egna filmer! Det är grymt kul att se lite amatörer som inte gör en massa omöjliga saker som i proffsfilmerna.

So come on!

noobfilm
"Det är grymt kul att se lite amatörer som inte gör en massa omöjliga saker som i proffsfilmerna."

instämmer! ni som inte har någon plats att lägga de på så vill jag ännu en gång slå ett slag för extremfilmer.junkshop.nu

noobfilm
kul att ni gillar vår film.... den e filmad med sony digital kameror.....:D
jag e killen som heter adrian.... sämst för övrigt:P
men nästa år så e det jag som redigerar förmodligen och då så kan den bli lite mer nogrannare gjord... för nu i år så gjorde vi det lite hastigt:P
det skulle va kul om tom ens kan göra en film så att vi kan komma ner på jorden då!!!

rastaviberationer: vem e det som har dv-kamera? förutom dennis och han e ju i åre hela året!?

noobfilm
Bra film......den där daniel rudolfsson var grymmast:P:P:P. jag har dv kamera adrian. jag kan vara med och filma lite mer nästa år om det går bra.

noobfilm
jns: den är filmad i björnrike,vemdalsskalet,kungsberget,bjursås,tandådalen,tänndalen,ramundberget,hemlingbyberget

jag är niclas i filmen:P:P

noobfilm
Rastavibrationer: Tycker inte Tom dissade dig alls. Han skriver ju att det var en bra film och ger dessutom en hel drös med värdefulla tips!

noobfilm
Jo, sant Nojlas, jag läste inte så noggrant innan. Nu har jag läst igenom Toms svar ordentligt och jag tackar för tipsen;)

noobfilm
okej. när jag är klar lägger jag upp våran film. så får ni gärna säga vad ni tycker om den.
och som sagt, det var mest tips jag gav. och det finns massor av mer tips jag kan skriva, men eftersom det var er första film som lär ni er säkert en massa till nästa års film. ser fram emot den!

noobfilm
DET VAR DEN CLEANSTE FILM JAG HAR SETT ALTSÅ...KEEP UP THE GOOD WORK GUYS..MER SÅNNA FILMER..LITE ROLIGT INTE SÅ JÄVLA ALLVARLIGA FILMER...PROPPS TILL ER!!!

pEACE!

noobfilm
var det en 1080 som jag såg ???

å träd-jib va tufft (å trädkram också)

kids, kids, kids !!! fortsätt så.. det e kul som faaan att se asså.. jag mins de gamla goda tiderna när allt handlade om SJÄL och HJÄRTA ..

ni fick mina gamla ögon att tåras en smula.. superskönt att se.. :)

/Kalle aka Pinn aka gammelfarfar

noobfilm
ja tyckte också att filmen var helt okej, huvudsaken är ju att man har kul och det har ni ju verkligen! och 1080:n va fet ;D precis som väldigt många andra trick i filmen! vill gärna se mer.

och pinn du är väl lite av en far till oss alla här på freeride ;)

/Oskar

Tillbaka
Topp