Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nordica The Beast
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 32631" data-attributes="member: 12152"><p>Beasten kanske sticker ut lite när det gäller designen, men åkmässigt är den rätt karaktärslös. Det är bara att hoppa på och man varken jublar eller gråter. Inget negativt med det dock. Hyffsat stabil, ok isgrepp och ungefär lika lättåkt som de flesta andra skidor i offpistjibb-kategorin. På de skidor jag testade var bindningen mkt tydligt mittmonterad. Jag tyckte den gick bättre om man flyttade bak center tre-fyra cm (hyrbindning), men det är nog en vanesak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 32631, member: 12152"] Beasten kanske sticker ut lite när det gäller designen, men åkmässigt är den rätt karaktärslös. Det är bara att hoppa på och man varken jublar eller gråter. Inget negativt med det dock. Hyffsat stabil, ok isgrepp och ungefär lika lättåkt som de flesta andra skidor i offpistjibb-kategorin. På de skidor jag testade var bindningen mkt tydligt mittmonterad. Jag tyckte den gick bättre om man flyttade bak center tre-fyra cm (hyrbindning), men det är nog en vanesak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nordica The Beast
Tillbaka
Topp