Alfredo
Ny medlem
Nordmann omkom i snøras/lavin i dag søndag i Canaz
Det er med sorg vi leser om at nok en persom døde i snøras, denne gangen i Canaz, Italia. Han kjørte off-pist i Col de Duc- området.
Kondulanse til familien/venner, og også til svensken som døde i St. Anton i dag.
Kjør fornuftig,- bruk beepers....
Kondulanse til familien/venner, og også til svensken som døde i St. Anton i dag.
Kjør fornuftig,- bruk beepers....