Nordmann omkom i snøras/lavin i dag søndag i Canaz

Alfredo

Ny medlem
Nordmann omkom i snøras/lavin i dag søndag i Canaz
Det er med sorg vi leser om at nok en persom døde i snøras, denne gangen i Canaz, Italia. Han kjørte off-pist i Col de Duc- området.
Kondulanse til familien/venner, og også til svensken som døde i St. Anton i dag.
Kjør fornuftig,- bruk beepers....
 
Nordmann omkom i snøras/lavin i dag søndag i Canaz
det ska ha omkommit en norrman i en lavin i arabba, dolomiterna italien under gårdagen. Har det skrivits om det i norska medier och har du isåfall någon länk till detta?
 
Nordmann omkom i snøras/lavin i dag søndag i Canaz
Då var vi uppe i 4 svenskar :/

Shit vad mycket snö det måste ha kommit. Det blir nog mest dödsoffer denna säsong på länge.
Hörde någon som sa att det inte kommit så här mycket snö på samma gång på över 50 år på endel ställen..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp