Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Norefjell vs Kvitfjell
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ehawk" data-source="post: 578278" data-attributes="member: 85580"><p>Jag är lite osäker vad gäller folkmängd runt Nyår, men ska fråga lite folk på jobbet i morgon. Rent spontant ligger Norefjell bara 1 timme från Oslo, så kan tänka mig att det kan komma en hel del fler dagsresenärer dit än till Kvitfjäll om det skulle vara bra väder.</p><p></p><p>Med tanken på storleken på de anläggningar du kollar på skulle jag även ta en titt på Skeikampen om jag vore dig. Ligger ca 2 mil från Kvitfjäll och ska ha en hel del bra off-pist och massor med längdspår.</p><p></p><p>Återkommer med mer info i morgon...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ehawk, post: 578278, member: 85580"] Jag är lite osäker vad gäller folkmängd runt Nyår, men ska fråga lite folk på jobbet i morgon. Rent spontant ligger Norefjell bara 1 timme från Oslo, så kan tänka mig att det kan komma en hel del fler dagsresenärer dit än till Kvitfjäll om det skulle vara bra väder. Med tanken på storleken på de anläggningar du kollar på skulle jag även ta en titt på Skeikampen om jag vore dig. Ligger ca 2 mil från Kvitfjäll och ska ha en hel del bra off-pist och massor med längdspår. Återkommer med mer info i morgon... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Norefjell vs Kvitfjell
Tillbaka
Topp