Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Norge till sommaren
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ByB3rg" data-source="post: 1147176" data-attributes="member: 132030"><p>Just nu puder å kallgrader i stryn. </p><p>Men ser ut som det ska bli varmt nästa vecka.</p><p></p><p>Har hänt en del i stryn om det var 20 år sen sist. </p><p>Topp liften kör vi inte längre. </p><p>Men en bra park + finna toppturs möjligheter. </p><p></p><p>Folven har blivit mycket lugnare. </p><p>Plus att Fred å co på Folven har renoverat skateparken,byggt pumptrack, byggt nytt klättrefält. Fixat Via-feratan bredvid campingen och byggt nya cykelleder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ByB3rg, post: 1147176, member: 132030"] Just nu puder å kallgrader i stryn. Men ser ut som det ska bli varmt nästa vecka. Har hänt en del i stryn om det var 20 år sen sist. Topp liften kör vi inte längre. Men en bra park + finna toppturs möjligheter. Folven har blivit mycket lugnare. Plus att Fred å co på Folven har renoverat skateparken,byggt pumptrack, byggt nytt klättrefält. Fixat Via-feratan bredvid campingen och byggt nya cykelleder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Norge till sommaren
Tillbaka
Topp