Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Norge till sommaren
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kagstrom" data-source="post: 1147188" data-attributes="member: 142001"><p>Blev en hel del i Juvass för snart 20 år sedan på racertiden, men bara på höstarna och då var det fullsmockat med träningsbanor där. Vet inte hur det är i början av sommaren. När jag var i Stryn (också på den tiden toppliften fanns kvar) så var känslan att det var mer avslappnat. Är fler än en gång jag funderat på att åka dit och fira midsommar. </p><p></p><p>Någon som vet hur topptursmöjligheterna på skidor ser ut månadsskiftet Juni/Juli? Slipper gärna gå ut på glaciärer med risk för stora sprickor då jag troligen kommer gå själv.</p><p>Är det åkbart vid den tiden på Galdhöpiggen tro eller är det bara stenröse som senare på säsongen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kagstrom, post: 1147188, member: 142001"] Blev en hel del i Juvass för snart 20 år sedan på racertiden, men bara på höstarna och då var det fullsmockat med träningsbanor där. Vet inte hur det är i början av sommaren. När jag var i Stryn (också på den tiden toppliften fanns kvar) så var känslan att det var mer avslappnat. Är fler än en gång jag funderat på att åka dit och fira midsommar. Någon som vet hur topptursmöjligheterna på skidor ser ut månadsskiftet Juni/Juli? Slipper gärna gå ut på glaciärer med risk för stora sprickor då jag troligen kommer gå själv. Är det åkbart vid den tiden på Galdhöpiggen tro eller är det bara stenröse som senare på säsongen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Norge till sommaren
Tillbaka
Topp