Norröna 2010

borat25

Ny medlem
Norröna 2010
hej och hå!

är det någon som vet något om norrönas nya kollektion för vintern? ska enligt uppgifter vara klar, och hemsidan uppdateras under augusti, men jag vill veta nu nu nu! så, nån som vet? färger? modeller? bilder?

fred och så

Norröna 2010
jag har sett en kornblå dunjacka med typ gula dragkedjor som de vann något pris för, men det är det enda hittills. rätt snygg, men gillar inte riktigt michelin gubbe-stuket...

Norröna 2010
tja :D är det någon som har koll på vart man kan köpa norröna kläder. är intresserad av deras lofoten overall.
skii for life ;)

Norröna 2010
Carrofin sa:
tja :D är det någon som har koll på vart man kan köpa norröna kläder. är intresserad av deras lofoten overall.
skii for life ;)
det är inte speciellt svårt att hitta ställen som säljer norröna med hjälp av en liten internetsida som i folkmun kallas google.

sökte på norröna, andra länken ledde mig hit:
http://www.addnature.com/brand.asp?brand_id=534

bläddrar man ner lite på den sidan hittar man till en overall:
http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=NORRONALOFOTENGTXPROSHELLONEPIECESUIT_F08

så lätt kan det alltså vara. :)

Norröna 2010
tack lee-nus men problemet är att det finns bara L och XL där... måste ha en smal. men ja ska försöka mer, tack ändå!

Norröna 2010
Hugger tråden lite.
Söker återförsäljare av norröna som har deras lofoten jacka.

JAG VET ATT DEN FINNS PÅ NÄTET!!! så svara inte det, jag vill kunna prova den innan jag köper den, den är så pass dyr så det är inte nått jag känner mig bekväm med att beställa bara.

Jag bor i Sandviken, så någon återförsäljare här i kring skulle vara toppen, Falun/borlänge/gävle. Naturkompaniet i gävle har den inte, redan kollat.

// Grillo

Norröna 2010
Hela den nya kollektionen finns på deras hemsida. Vad jag kan utröna är det mestadels nya färger men samma modeller som förra året.
Sen kan man gå in på naturkompaniets hemsida och kolla vilka butiker som har vilket sortiment.

Norröna 2010
Jag vill ha Norrönas Lofoten one piece i svart vita mönstret! Så jävla clean!

Grillo Skistore i gbg har den tror jag, nu är jag usel på svensk geografi så jag vette fan hur nära/långt gbg är från dig...

Norröna 2010
Gör likt Grillo och efterfrågar återförsäljare av Norröna, denna gång i Skåne. Jag är medveten om att enligt Norrönas hemsida är både Naturkompaniet och Friluftsland återförsäljare både i Lund och Malmö. Dessvärre stämmer inte detta och nu efterfrågar jag självfallet om det är någon som vet någon annan fysisk butik i Lund/Malmö som är återförsäljare av Norröna eller om man måste ta sig över sundet?
Fridens

Norröna 2010
aelgen sa:
Jag vill ha Norrönas Lofoten one piece i svart vita mönstret! Så jävla clean!

Grillo Skistore i gbg har den tror jag, nu är jag usel på svensk geografi så jag vette fan hur nära/långt gbg är från dig...
Det var nästan att vara för usel! :P

Tillbaka
Topp