Nortlander i St Anton !

• Trådstartare Trådstartare hv71_84
  • Start datum Start datum
H

hv71_84

Guest
Nortlander i St Anton !
Hej på er alla

Tänkte bara passa på att rekomdera Nortlander, jag reste med dem V.6. Jag har rest med många olika bolag men jag har aldrig fått så bra service. t.ex. fick alla som åkte buss åka taxi från bussen till hotellet och slapp bara väskorna, eller ha någon som vaktade bagaget utomhus. Och en sak till sjukt trevliga guider som visste vad de talade om och rekomderade bra saker. Jag ska fortsätta och resa med Nortlanderde är tio gånger bättre än den servicen jag har fått på lion alpin, där man får bära sitt bagage från bussen 1km till hotellet.

Det är billigaste också, prisgaranti. !

Fler sådana bolag på marknaden !

Ha det gött !!

Nortlander i St Anton !
Åkte med Lion V.5 och alla som hade en längre sträcka till hotellet fick taxi eller skåpbil till destinationen. Och ett stort Tack till de fantastiska guiderna, Jocke, Christian, Elin och Emilia.
Men bra info ändå, kanske Nortlander börjar skärpa sig.

Nortlander i St Anton !
En längre sträcka ja... Själv bodde jag 200 meter från där bussen stannade. fick taxi ändå...
så tack och heder till killarna på Nortlander i Anton..

Nortlander i St Anton !
Jag åkte med Nortlander till Saalbach vecka 4. Måste säga att det var det sämsta skit jag varit med om... Inga svenska guider (vi hade en, Johan?, han stack till st. anton tredje dagen). Visst, Johan var bra, han var trevlig och hade koll... Men de danska guiderna... herregud. Noll social kompetens... ingen koll på skidsystemet, ingen koll på när bussar skulle gå hem osv... Nä... första och sista gången jag reser med Nortlander iaf... Back to lion!

Så Nortlander vs Lion... verkar vara väldigt olika beroende på vilka guider man har... men jag har rest med Lion till ett par olika resmål, bl.a St. Anton och alla guider där har varit riktigt bra!

Nortlander i St Anton !
Ja Johan ja.. han mötte vi i Anton..trevlig kille.. trots att han bara hade vart i anton i en och en halv vecka så hade han koll på det mesta.. och det han inte hade koll på de löste han snabbare än väntat..

mer sådan guider Nortlander och alla andra.. dem där brudarna i saalbach verkade inget vidare du..??

Nortlander i St Anton !
Näe... verkligen inte!!!.... det sjukaste var att de inte visste när transerbussen tillbaka till flygplatsen gick förrän 08:50 samma morgon.... bussen gick 09:00.. :) stabil....

Nortlander i St Anton !
Ha ha... Danska tjejer med koll alltså.. Fan va gött.. ja ett råd då till alla är väll på plats..

Ska ni åka med nortlander så fråga vad det är för guider på destinationen.. :) ha ha

Nortlander i St Anton !
Johan? Han från trollhättan? han e en go gubbe...

Åkte med Nortlander till st. anton v 7,
och servicen var oklanderlig, riktigt sköna guider..

Däremot var kontakten med nortlander hemifrån sämre,
kundtjänsten var det sämsta jag har varit med om.

Nortlander i St Anton !
HAHA sjukt...ni sitter och snackar om en "polare" som jobbat på samma ställa som jag gör nu. BALL
Visste att han blev guide men inte mer än så. Och JA han är en riktigt go gubbe ^^ Johan Wahlström, killen med kollen :P hehe

Nortlander i St Anton !
men hallå.....det var ingen som hookade upp med någon där nere...Panique har fått allt om bakfoten.... du hv71_84.. du verkar ha fått bra kontakt med johan därnere... mycket kompetent kille hälsa honom att ostronen smakar bra ;)

Nortlander i St Anton !
phanique är inte i alperna nu tyvärr :( Men kommer ifrån Trollhättan, samma som Johan.
Känns som det är dags att ta en säsong i St Anton och träffa lite goa puderbabes :P tolka puder rätt :D

Nortlander i St Anton !
lurifixen: jo jo, nu kommer jag ihåg, så var det! måste ha fått en blackout... men var du där nere samtidigt som jag eller? v 7?

rydellen: jag ska ner 2006/2007 och säsonga vi ses väl då om inte annat? =)

Nortlander i St Anton !
Phanique: jo jag var där nere v 7 med mina vänner.mycket trevligt folk

Hv71_84 nej nej, vi rekomenderar nortlander. mycket kompetenta guider!
både jag och min vän var väldigt nöjda med servicen faktiskt

Nortlander i St Anton !
phanique
Jag funderar faktiskt starkt på en säsong i anton jag me. Antingen det eller en långresa i asien och australien.
Vi måste firra boende tillsammans om det blir så att båda ska ner till anton ;D

Nortlander i St Anton !
exakt de valen jag hade att välja på.. men efter att jag var i anton en vecka så finns det inga tvivel längre, jag ska till anton..

Fixar du boende så fixar jag jobb! =)

Nortlander i St Anton !
phanique
Hur bor du nu? Och med hur många?
Du har inte råkat stöta på någon som heter Maria Vister, Victoria Grasbon, Caroline Johansson? De är några av mina gamla klasspolare som e nere nu

Nortlander i St Anton !
Danskar? De enda danskarna jag träffade var en barnfamilj bakom mig i bussen och 2 av våra guider. Om du vill ha danskar ska du åka till Val Thorens...

Nortlander i St Anton !
ja danska var det inte ett överflöd av i stanton, men om du menar nortlander så var hälften av guiderna svenskar som gärna hjälpte oss när vi inte fattade allt.. intsämmer med phanique om val thorense. tror aldrig jag sett så många danskar ta över en hel skidort... nästan lite skrämmande

Nortlander i St Anton !
Jo de vart faktiskt de ja råka ut för när jag åkte me north lander till val Th... så jag antog att de hade lika många danskar på deras övriga resor också :P

Nortlander i St Anton !
Läste precis på Nortlanders hemsida att dem slår försälgningsrekord i sverige och säljer långt över budgeterat i sverige..

Det betyder ju i sin tur, fler svensak gäster som i sin tur leder till mer svenska Guider. Läge att bli Nortlander Guide kanske.. ??

Nortlander i St Anton !
Åker dit med lion alpin 4-11 mars, klarar nog av att bära min väska o bräda ;)

Men om någon mer är där 4-11 mars får ni gärna maila mig, åker dit själv nu då inga kompisar kunde, men enda lediga veckan för mig så var tvungen att åka ändån!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp