Nortlander???

Nortlander???
en resebyro äre

Har inte rest med dem själv, men en polare åkte med dem förra säsongen och tyckte de var bra

Nortlander???
Åkte med nortlander till Val Thorens i Januari. Ingen riktig höjdare. Det tråkiga var att alla guider pratade danska, vilket är obegripligt för mig och mina medresenärer. I princip så sket de i att de hade svenska resenärer med. Vi kanske hade otur, men jag kommer nog inte åka med dem igen. De negativa vibbarna kanske också beror på att de inte hade haft så lite snö på 60 år...

Nortlander???
Har åkte med nortlander två gånger, och ingen av själva färderna dit/hem var speciellt bra. Där nere i Val Thorens och Les 2 Alpes var det kanon, men första gången vi åkte med dem blev hemresan en dag försenad för bussen var isönder. Vi valde nortlander den andra gången eftersom vi denna resan fick 200kr (!) rabatt. Men även denna gången gick bussen isönder. Fick stå ett par timmar på en tysk rastplats, eftersom motorn pajat. Ett däck sprängdes också. Jaja, men roligt hade vi. Om du vill ha en minnesrik semester ska du helt klart välja nortlander! :)

Nortlander???
Som säges, billigt men man fattar inte ett skit av vad guiderna säger... Våran fick snacka engelska med oss, men han var rätt nice ändå...

Nortlander???
SKIT TRÅKIGA!!!!
åkte med dem till val thorens 2001. busschaffisen var en avdankad sönderrökt dansk. och guiden var en något överspacklad korkad dansk brud. inget emot danskar men de var något i särklass.
när vi kom ner så var vi tvugna att sätta våra grejer på en bar och givetvis snodde dom mina dojjer. och när vi skulle hem så blev mina goggles stulna för att de som kom och körde ner grejerna till bussen hade bara ställt allt och skitit i dem sen.
fast lite credits ska de ändå ha. för när jag "råkade" slå sönder dasslocket så gick vi ner och pratade med dem och då hjälpte dem mig med det.=) dasslocket var faktiskt lite "unjämt" =) /öla

Tillbaka
Topp