Notpron-tråden (en gåta)

Cruff

Ny medlem
Notpron-tråden (en gåta)
http://deathball.net/notpron/ "the hardest riddle ever available on internet"

Det här är en gåta i 138 olika levlar, det gäller att hitta ledtrådar på varje level för att komma vidare till nästa level! Allt är tillåtet och vissa levlar har fler en än lösning...

På den här tråden skriver frågor/ledtrådar till de olika levlarna, men INGA sk. "spoilers" dvs hela svar! Om ni vill ha det finns det flera sådana på internet...

God luck, you will need it!

OBS! UPP TILL LEVEL 7 SÅ HAR MÅNGA FRÅGAT! SE TILL ATT LÄSA IGENOM TRÅDEN INNAN NI FRÅGAR! TEX JAG HAR SKRIVIT LEDTRÅDAR FRÅN 1 TILL 9 I ETT INLÄGG PÅ SIDA 2!!

Senast ändrad:
Notpron-tråden (en gåta)
haha...du är inte lite kaxig du deespin, som sagt har bara 0,001% (dvs 95 personer) av alal som testat lösa notpron lyckats! Med God luck, you will need it!

Notpron-tråden (en gåta)
jag har kollat vad morsen var : voodoo popr.. mysko men det funkar inte att skriva in nånstans
*misstag* jag hade missat ett "e" = voodoo poper

Notpron-tråden (en gåta)
switch_540
klicka på standbyknappen....

p.s skriv vilken level ni frågar om i rubriken, så kan man orietera sig lättare på tråden... d.s

Notpron-tråden (en gåta)
jag försökte med användarnamn: voodoo och lösenord: poper
vilken level har du kommit till själv då?

Notpron-tråden (en gåta)
adrenalinjunkern: haha du kanske missförstod mig lite men det jag menade var att jag skulle försöka så långt jag klarade med wicked, sen börja FÖSÖKA med notpron:)

Notpron-tråden (en gåta)
haha är lite ringrostig (var ett tag sne man höll på med det här) är fast på level 8 nu igen...men löser sig nog...

Notpron-tråden (en gåta)
level 5 nu men jag fortsätter imorn orkar inte tänka mer nu..

Notpron-tråden (en gåta)
jag försökte skriva in "simple songs" som är namnet på låten men det unka inte

Notpron-tråden (en gåta)
vart skriver man in lösenordet och de på den där morse voodoo leveln?

Notpron-tråden (en gåta)
Fille och auenboy, många av lösningarna har med adress-fältet att göra, kolla där och fundera någon minut...

Notpron-tråden (en gåta)
Led tråd till lvl 3 snälla :) Fattar inte stop being so negative och go to the other site :S

Tillbaka
Topp