Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Nu pratar vi STOOOOOORA drop!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RikardW" data-source="post: 145669" data-attributes="member: 15154"><p>Per 90:</p><p></p><p>Hur kan vara bra på att hoppa ut från en 82 meter hög klippa, landa på huvudet och ändå överleva????</p><p></p><p>Och vill du ta diskussionen om vad man kan vara bra på? Betänk detta:</p><p>Rysk Roulette - man kan ha grym känsla för hur mycket man ska snurra cylindern för att kulan inte ska hamna i loppet...</p><p>Hoppa från Flygplan - man kan sikta noga på träden man ska landa i och försöka gildflyga ditåt...</p><p></p><p>Men jag förstår vad du menar. Men min mening är att det var minst lika mycket tur att Jamie överlevde.</p><p></p><p>Jag fattar ändå inte hur ni tänker. Om han inte landar på skidorna och åker vidare så har han inte satt droppen. Alltså är det inget världsrekord i skidåkningsform. Möjligen i dumdristighet. Detta hör hemma i Jackass-kretsar...</p><p></p><p>Jamie Pierre - Världsmästare i dumdristighet!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RikardW, post: 145669, member: 15154"] Per 90: Hur kan vara bra på att hoppa ut från en 82 meter hög klippa, landa på huvudet och ändå överleva???? Och vill du ta diskussionen om vad man kan vara bra på? Betänk detta: Rysk Roulette - man kan ha grym känsla för hur mycket man ska snurra cylindern för att kulan inte ska hamna i loppet... Hoppa från Flygplan - man kan sikta noga på träden man ska landa i och försöka gildflyga ditåt... Men jag förstår vad du menar. Men min mening är att det var minst lika mycket tur att Jamie överlevde. Jag fattar ändå inte hur ni tänker. Om han inte landar på skidorna och åker vidare så har han inte satt droppen. Alltså är det inget världsrekord i skidåkningsform. Möjligen i dumdristighet. Detta hör hemma i Jackass-kretsar... Jamie Pierre - Världsmästare i dumdristighet!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Nu pratar vi STOOOOOORA drop!
Tillbaka
Topp