Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Nu pratar vi STOOOOOORA drop!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per90" data-source="post: 145672" data-attributes="member: 58998"><p>J har aldrig sagt att man kan vara bra på att landa på huvet från 82 m, men det är stor skillnad än att spela rysk roulett osv .</p><p>Men han hade tur att han inte dog där det håller jag med om men han är en jäkligt bra och modig skidåkare.</p><p>Vem som helst kan inte göra ett 55 m drop och jag tror jamie skulle skadat sig betydligt mer om han inte haft skidor på sig på 55m dropet. </p><p>Men man får tycka/tro som man vill. Men skidåkning handlar om att tänja på gränserna enligt mig iaf, som nån sa: gröna backar är inte tillfredställande längre.</p><p>Men lite cred måste killen ha för något sånt? eller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per90, post: 145672, member: 58998"] J har aldrig sagt att man kan vara bra på att landa på huvet från 82 m, men det är stor skillnad än att spela rysk roulett osv . Men han hade tur att han inte dog där det håller jag med om men han är en jäkligt bra och modig skidåkare. Vem som helst kan inte göra ett 55 m drop och jag tror jamie skulle skadat sig betydligt mer om han inte haft skidor på sig på 55m dropet. Men man får tycka/tro som man vill. Men skidåkning handlar om att tänja på gränserna enligt mig iaf, som nån sa: gröna backar är inte tillfredställande längre. Men lite cred måste killen ha för något sånt? eller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Nu pratar vi STOOOOOORA drop!
Tillbaka
Topp