nu snöar de här iaf.

nu snöar de här iaf.
Var ute och gick en sväng nyss, var ju svin kallt..enligt oss västsvenskar..så kan bara solen försvinna så kan det nog komma nåt ikväll...

nu snöar de här iaf.
rapport östersund:..........................................................................................inget..................

nu snöar de här iaf.
här i lule kom snön redan i fredags, fast den smälte så fort den träffade marken. sorgligt men sant. fast det var ett trevligt sätt att börja morronen :)
i pite låg det faktiskt kvar lite fläckar, iallafall igår.

nu snöar de här iaf.
det är -10 grader här i pite nu och det snöade för nån dag sen. Har hört att det ska komma rejält med snö på torsdag :D

nu snöar de här iaf.
Jag var inne på Adam´s sport förut inne i göterborg där ståg det på ett sånt flyg blad att dom varna för en jätte kall vinter.

nu snöar de här iaf.
här i Orsa äre då oxå snö! har hört att vi i dalarna har mer än i västerbotten ;D de ni!
har även hört att det ska kräksnöa nu i eftermiddag.. får väl se hur det blir med den saken..

nu snöar de här iaf.
regn, regn, regn - ja det är Malmö jag pratar om. det suger. (fast vi har haft fint väder o vår tills igår...)

nu snöar de här iaf.
Nu har isen på älven frusit, hoppas det inte kommer nå snö så man hinner ut med långfärdskridskorna man gjort i slöjden.

/Luleå

nu snöar de här iaf.
Abstinensen på skidor och snö är outhärdlig. Inte länge kvar nu innan man står där på kristallerat vatten. Må det snöa mycket !

nu snöar de här iaf.
Var och kolla väderkameran i Åre just. Vilken härlig syn. Säsongen kan aldrig börja för tidigt. Laggen och jag är redo.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp