Ny amatör skid- och snowboardfilm

Callahan

Ny medlem
Ny amatör- skid- och snowboardfilm vid namn "Snow on your shoulder (Dandruff)" finns att ladda ner från:

ftp://bigt:09xx@callahan.campus.luth.se

(43 mb)

Nu får det allt börja snöa!

tog ca 3 min för mig..

schysst film, har inte hört just den remixen av låten innan men den är grym. men filmen är illa INTERLACED!! fixa, gör om, gör nytt.

Jag antar att den här filmen grundar sig på samma råmaterial som 09XX fast det är en liten annan bearbetning. Korrekt? Tempot i början är nästan för högt. Jag fick trycka på paus för att hinna se vad det stog. Man känner ju direkt igen inledningen med samma typsnitt och animationer. Men det var en skön stämning i hela produktionen måste jag säga. Bra timat med musikens växlingar och allmänt coola grejor.

förresten,kan ni inte skicka den till johan så att han kan lägga upp den här på freeride?

lugna dig. den ligger antagligen på burken i studentrummet å nu är det jullov så han är väl hemma hos m&p och käkar skinka.

fan vart är streestyle filmen inspelad? inte nånstansi sthlmmområdet närmare bestämt boda? jag syftar på sandtaget och vatten leket vid rullbanden..

Tillbaka
Topp