ny bräda!

carro80

Ny medlem
ny bräda!
Hallå!

Ska köpa ny bräda i år och har nästan bestämt mig för burton feelgood men tycker att den är lite dyr.

Köper gärna en extrem magic mission eller salomon ivy istället men man vet ju inte om det håller samma kvalitet. Alla säger ju att det är nå visst med Burton men man vet ju inte själv. Har egentligen inte möjlighet att tesa innan jag köper nåt för jag bor långt ner i sverige och om jag vill ha en feelgood måste jag typ bestämma mig nu eftersom de snart är slut! så vad gör jag. Jag skulle vilja ha en extrem kankse men har ingen aning om hur bra den är. Försäljaren jag snackat med är inte så tänd på extrembrädan men antagligen är det ju för att han vill sälja burton för den är mkt dyrare! Samtidigt vet jag ingen annan som vet lika mkt om brädorna som honom och han verkar schysst så: what"s a girl to do???

*beslutsångest*

snälla svara, jag skulle vara evigt tacksam!

ny bräda!
Köp Burton.....mest kvalitet, mest garanti, mest service och så är det bara skönt!

Extrem gör ruskigt sköna brädor med bra åkegenskaper, men mina personliga erfarenheter och det jag får höra av folk o fä i butiken är att kvaliteten tyvärr sviktar.

ny bräda!
köp på orten om du ska till en större ort. då får du prova. kostar inget.

lägg inte en hel drös pengar utan att prova tycker jag. brädorna känns olika, passar till olika.

Tillbaka
Topp