ny bräda?!

ny bräda?!
shit asså jag vet att sånna här inlägg kan vara lita jobbiga/tjatiga men men....asså d bara så att jag inte har så stor koll på vad det finns för snowboards ute nu märken och så vidare... men jag har kollat lite på lib-tech åså...men iaf jag undrar om ni allvetare =p kan tipsa mej om en lämplig bräda..

jag har åkt ca 4 sesånger och vill utvekla mej mer..och jag skulle vilja ha nått mer än min förra bräda, en salomon driver 155
jag åker rätt mycket i parken men även snabbt i pisten och har stora fötter så en bräda som e runt 160 kanske och bredare än 25.. och kostar runt 5000 kanske..................... tack på förhand
alla tips är välkomna =D

ny bräda?!
Gillar extrem bra, men jag skulle testat några stycken innan jag köper, det gjorde jag innan jag bestämde mig för extrem.

Anekdot: När jag testade en burtonbräda (minns inte vilken, custom kanske, spelar ingen roll, den var helt ny iaf...) så var det inte så gott om snö i vissa backar (nya worldcup i åre när den byggdes om) så det var massa mackadam som repade sönder brädan .. aj ... han i affären där jag hade lånat den var lite sorgsen ... :) tur att det inte var hans bräda alltså! =)

ny bräda?!
Satsa på en Burton, du kommer inte bli missnöjd... Ska du köpa LibTech eller Allian kan du lika gärna investera i lim och silvertejp på en gång...hehe

ny bräda?!
Extrem tycker inte jag är att rekommendera. Jag hade en extrem D-link från 98 tidigare, men efter tre säsonger så släppte belaget och stålkanterna.....Kör numera på Forum. Bra kvalitet och kräver lite mer av dig som åkare....

ny bräda?!
Håller med NEW !

Burton ska de va ... annars blir det bara en massa klabb o skit ...

Men ... vill man ha de så ... ska jag inte hindra dig från att prova någon annan bräda ...

ny bräda?!
köp en ny salomon vett jaa!!!
jag kör oxå på salomon och det är ett jävligt bra märke!!!!
jag kör på salomon classic 156 men det finns juu längre modeller på classic!!!!

Tillbaka
Topp