Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ny expresslift i Vemdalen igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AlWing" data-source="post: 1061128" data-attributes="member: 137940"><p>Det är väl iofs så men så som B-rike ser ut idag tror jag man täcker de flesta behov som finns för de som söker sig dit. Självklart vore lite innovation välkommet men jag som haft hus där uppe sedan innan Grizzly öppnade kan se skillnaden som den gjorde och den viktiga funktionen som den utgör idag. Man hade kunna slänga ut Björnliften mot ngt vettigare, absolut, men som det ser ut idag så tror jag man, som sagt, täcker mycket av det som de( i de flesta fallen) barnfamiljerna söker. Vill man ha lite mer tar man sig till Vemdalen och Skalet. Får lite känslan av att man avvaktar hur allt blir med Örndalen framöver oxå... Om det mot förmodan inte lir något där till slut så kanske man ska se vilka möjligheter det finns i Björnrike.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AlWing, post: 1061128, member: 137940"] Det är väl iofs så men så som B-rike ser ut idag tror jag man täcker de flesta behov som finns för de som söker sig dit. Självklart vore lite innovation välkommet men jag som haft hus där uppe sedan innan Grizzly öppnade kan se skillnaden som den gjorde och den viktiga funktionen som den utgör idag. Man hade kunna slänga ut Björnliften mot ngt vettigare, absolut, men som det ser ut idag så tror jag man, som sagt, täcker mycket av det som de( i de flesta fallen) barnfamiljerna söker. Vill man ha lite mer tar man sig till Vemdalen och Skalet. Får lite känslan av att man avvaktar hur allt blir med Örndalen framöver oxå... Om det mot förmodan inte lir något där till slut så kanske man ska se vilka möjligheter det finns i Björnrike. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ny expresslift i Vemdalen igen
Tillbaka
Topp