Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
He he. Kul att ni gillar den.
Den är inspelad på Ingarö i lördags.
Jag vet att filmen inte går att ladda ner för tillfället. Den ligger på det utrymme spymac har tilldelat mig och för tillfället har de tagit bort funktionen för mig (?) det har aldrig hänt förr....
Herre min skapare!
Jag hade aldrig, efter att ha läst ovanstående recensioner, trott att det kunde vara så fruktansvärt uruselt! Detta var bland det tråkigaste mitt norra öga någonsin skådat.
Ledsen, kan tyvärr inte säga något annat...
Ha ha. Jo, det får väl bli mer åkning i nästa!
Storpotaten kanske kan utveckla sitt utstickande tyckande? Är den almänt kass eller är kamera vinklarna fel?
själva filmandet är det väl inte så mycket att säga om, skönt widescreenformat kanske. men sen om man tyckte det var kul eller inte är ju en annan femma, en smaksak. jag tyckte det inte.
Har egentligen ingenting emot filmningen, vinklar eller nåt sånt. Pulkaåkande i all ära, men då skall det väl vara på sin plats med en del pulka åkande i filmen också?
Nu tycker jag det mest är en massa pladder och skrikande som är helt irrelevant i en "extrem-film"...
95% krydda och 5% verkstad tycker jag. Fast jag ska inte såga den helt, den var bra filmad och bra klippt.
Jag och några vänner gjorde "Pulkariders - Total Disorder" för ett tag sen.
Det blev pulkaåkning efter bil i 120 km/h och 1½ meters drop med pulka i hårdpackad sand!
Sen satte vi skateboardtruckar på fanskapet och rullade ut den för den brantaste backen vi kunde hitta. Lite överstyrd, men fort gick det!
Tyvärr var ingen av oss som gjorde filmen så tekniskt begåvade så att vi kunde lägga upp filmen...
Många olika åsikter. Jag är bara glad att alla ni tar er tid att skriva en komentar!
Det är klart att jag vet att det är väldigt lite pulkaåkning, men det är en del av MIN humor.
Att man "marknadsför" den som en extrem-film fast den är långt ifrån extrem och dessutom bara någon minut effektiv pulkaåkning
Gillar man den inte är det väl för att man inte har samma humor helt enkelt... den är ju inte direkt seriös!