Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny-Gammal bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ColaBandola" data-source="post: 822400" data-attributes="member: 117830"><p>en liten fråga bara...</p><p></p><p>Fick för ca 4 år sen en ny bräda, har inte blivit av att jag åkt nåt så den har bara stått inomhus. Har nu kommit fram till att jag ska sälja den lika gärna som att den bara står där. Nu till min fråga, Är det nå fel på brädan? alltså om den "torkat" sönder eller nåt sånt? En som sa till mej att den troligtvis bara behöver vaxas om.. men jag har ingen aning...</p><p>Tacksam för svar!<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ColaBandola, post: 822400, member: 117830"] en liten fråga bara... Fick för ca 4 år sen en ny bräda, har inte blivit av att jag åkt nåt så den har bara stått inomhus. Har nu kommit fram till att jag ska sälja den lika gärna som att den bara står där. Nu till min fråga, Är det nå fel på brädan? alltså om den "torkat" sönder eller nåt sånt? En som sa till mej att den troligtvis bara behöver vaxas om.. men jag har ingen aning... Tacksam för svar!:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny-Gammal bräda
Tillbaka
Topp