Ny Longbaord.

Ny Longbaord.
lånar tråden lite.

Någon som vet om följande bräda är något att ha?

Arbor Bug bamboo

truckar: Gullwing alpine 9

Hjul: Dregs Wheels 65mm/78a by Labeda

Kullager: SKF FREEstyler (608 ZRZ - greased for life)

Jag har åkt några få gånger..men har kört skate ett tag, så jag kan åka.. väger runt 85 kg.
vill bara ha en bräda att cruisa runt med i sommar..

Senast ändrad:
Ny Longbaord.
Bygg en egen! sjukt mycket roligare att åka på om man blir nöjd! själv har jag byggt en som e 100 cm med droppade truckar och glasfiber under! Den e riktigt skön vill jag lova!

Ny Longbaord.
Lånar tråden lite jag med :D Vill också ha något att göra i sommar o funderar på en longboard, vet dock inte om jag kommer tröttna.. Någon som har nåt bra tips på en skön bräda att bara rulla o softa med? inge åka-snabbast-nerför-backe-bräda utan mer chillbräda :) Hade varit shysst med en länk o så :]

puss!

Ny Longbaord.
Claar sa:
lånar tråden lite.

Någon som vet om följande bräda är något att ha?

Arbor Bug bamboo

truckar: Gullwing alpine 9

Hjul: Dregs Wheels 65mm/78a by Labeda

Kullager: SKF FREEstyler (608 ZRZ - greased for life)

Jag har åkt några få gånger..men har kört skate ett tag, så jag kan åka.. väger runt 85 kg.
vill bara ha en bräda att cruisa runt med i sommar..
Känns lite som om man betlar för märket på Arbor och tror dom är naturframställda bla bla (miljövänliga) om jag inte helt misstar mig. Har för mig att det är rea på den här - www.longboard.eu.

Men visst arbor brädorna är sköna, hjulen helt ok, körde med gullwing truckar innan gillar randall mer men som nybörjar bräda, KÖP!

Ny Longbaord.
Raaz sa:
Lånar tråden lite jag med :D Vill också ha något att göra i sommar o funderar på en longboard, vet dock inte om jag kommer tröttna.. Någon som har nåt bra tips på en skön bräda att bara rulla o softa med? inge åka-snabbast-nerför-backe-bräda utan mer chillbräda :) Hade varit shysst med en länk o så :]

puss!
Du kommer aldrig tröttna på longboard!!

Finns ju massa brädor, vill du ha? med tail, utan, pintail,city crusier osv osv.
Det finns ett riktigt schysst paket nu på www.skistore.se. Slipstream bräda 36" & lägg till custom paket så får du en riktigt bra bräda, till bra pris.

Vad är din budget?

Senast ändrad:
Ny Longbaord.
Kullis sa:
Raaz sa:

puss!
Du kommer aldrig tröttna på longboard!!

Finns ju massa brädor, vill du ha? med tail, utan, pintail,city crusier osv osv.
Det finns ett riktigt schysst paket nu på www.skistore.se. Slipstream bräda 36" & lägg till custom paket så får du en riktigt bra bräda, till bra pris.

Vad är din budget?
Lite longboard sidor : www.longboard.eu www.hollywood.se www.skistore.se http://www.kahalani.se/ www.t12.se

Senast ändrad:
Ny Longbaord.
Raaz sa:
TheFibretech sa:
Raaz sa:
Men där ingår ju endast brädan, vilka truckar o hjul är lämpliga? :)
du kan köpa den komplett också..
http://www.kahalani.se/product_info.php/products_id/1369
samma bräda, annat namn? eller? :]
Nej, som synes så är det olika längd m.m. Angående priset 2400 så är det exklusive moms och det las bara ut som test för deras internationella buyers, så brädan är ca 400kr dyrare egentligen

Ny Longbaord.
kahalani bahalani är ju fett dyra kan inte alla bara sluta frälsa dom hela tiden stör mig riktigt hårt på det... haha

Ny Longbaord.
Alex08boo sa:
kahalani bahalani är ju fett dyra kan inte alla bara sluta frälsa dom hela tiden stör mig riktigt hårt på det... haha
Shit, sry att du stör dig, verkligen inte meningen, sjukt tråkigt att höra. Vill ju inte att du ska bli upprörd man1.

Eftersom du är så sjukt kunnig så att du stör dig på att folk rekomenderar stockholms (sveriges?) bästa markbutik för longboards, så kan väll du ta och berätta om ett bättre ställe att handla brädor på, langa in några argument så ska jag tänka på dig nästa gång något paserar ut ur mitt rektum.

Ny Longbaord.
Bwahahah Jonathan_chips ; du är dryg och underbar mannen! WORD!

alex08boo; vad är det då som är dåligt? att de har kvalitet och låga priser och inte sector nine

inget illa om S9 men, de har dåliga brädor och de har några bra...

Kahalani over all, jävligt schysst folk som jobbar i butiken! De är trevliga och väldigt kunniga

Ny Longbaord.
Senast ändrad:
Ny Longbaord.
Raaz sa:

puss!
Longboard e nåt som e jätte kul och om du vill ha en bräda att åka skönt med så tipsar ajg dig om sector9 brädor elr fiberflex

Ny Longbaord.
Hoppas det är okej att jag låna tråden,
Nu är det dags för att köpa sig en longboard, kan dock inte ett skit om det
men ha fått tips på Madrid Black crows, får den nämligen för 800 kr
Vad är detta för bräda ? vill bara cruisa lite i stan och så, är nybörjade
och, är de något för mig ?

Tack för hjälpen,

seeya

Ny Longbaord.
Offpiist sa:
Hoppas det är okej att jag låna tråden,
Nu är det dags för att köpa sig en longboard, kan dock inte ett skit om det
men ha fått tips på Madrid Black crows, får den nämligen för 800 kr
Vad är detta för bräda ? vill bara cruisa lite i stan och så, är nybörjade
och, är de något för mig ?

Tack för hjälpen,

seeya
för 800 tycker jag helt klart att du ska köpa den men den verkar för mig som att vara lite för stor för att bara cruisa inne i stan med, lite mer att köra i några små backar och på långa väger osv

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp