Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny Snowboard One Magtek
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adiel" data-source="post: 1087597" data-attributes="member: 131844"><p>Tack för alla svar!</p><p></p><p>Jag hittade en butik i Skottland som hade den i rätt storlek så nu har jag precis fått hem den.</p><p></p><p>Ska bli väldigt spännande att testa den nästa säsong, jag funderar dock på om jag ska köpa nya bindningar också, jag tar gärna emot förslag från er där!</p><p></p><p>Jag har idag ett par burton coustom bindningar som jag känner kanske är lite för mjuka. Jag åker mest med skidåkare så mer snabbt än att åka runt och leka, finns det möjlighet till lössnö så tar jag den.</p><p></p><p>Rossignol rekommenderar sina egna bindningar Cuda V1 till brädan, någon som har provat dom? Funkar dom bra?</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adiel, post: 1087597, member: 131844"] Tack för alla svar! Jag hittade en butik i Skottland som hade den i rätt storlek så nu har jag precis fått hem den. Ska bli väldigt spännande att testa den nästa säsong, jag funderar dock på om jag ska köpa nya bindningar också, jag tar gärna emot förslag från er där! Jag har idag ett par burton coustom bindningar som jag känner kanske är lite för mjuka. Jag åker mest med skidåkare så mer snabbt än att åka runt och leka, finns det möjlighet till lössnö så tar jag den. Rossignol rekommenderar sina egna bindningar Cuda V1 till brädan, någon som har provat dom? Funkar dom bra? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny Snowboard One Magtek
Tillbaka
Topp