Ny sport!

SiGgas

Ny medlem
Ny sport!
Var ute på gården igår och kom på en ny sport, hoppas jag! Man gör så att man tar typ ett tennisracket och så kastar man upp racketet i luften så att den gör volter och så och så försöker man fånga den i handtaget igen

Ny sport!
Nu får ni f..n ge er! Är detta ett forum för seriösa skidåkare eller wannabies som inte har något bättre för sig än att skriva skitinlägg. SKÄRPNING samtliga (framför allt er under 20 som inte ens kan formulera en vettig svensk mening).

Telislinkan

Ny sport!
varför ska framför allt vi under 20 skärpa oss telisslinkan? vi har väl lika stor rätt att skriva här som du? o att nån skulle ha problem med meningsbyggnad är väl om något ett onödigt påhopp?

Ny sport!
rankade 2 i världen på det har inte missat ett kast sedan 3 år tebax o jag är även den enda i världen som klara en dubbel volt. det ni..

Skärpning!

Ny sport!
anton_w verkar inte förstå hur det svenska språket urholkas på ett sätt som är skrämmande. Att skriva 5 rader utan punkt eller komma, är det en bra mening?
Saker har hänt de sista 10 åren, tyvärr....

Ny sport!
Jag skulle tro att personer runt 17-18 år skriver ungefär lika bra som du! De flesta har alldeles nyss läst eller håller på att läsa åtminstone B-kursen i svenska och har så kallade färska kunskaper även om vi kanske inte ORKAR skriva det nu!

Ny sport!
All heder till Telislinkan. Man märker en klar skillnad på kvalitén både på inläggen å svaren denna säsong jämfört med förra.Det var bättre förr. Tänk bara vilken skidpoesi JCM å Ace DG med följe gav oss (ingen nämnd ingen glömd). Eller tänk på Dippan-inlägget, skönare ironi får man leta efter. Nej, det börjar banne mig likna Lunarstorm här inne. Uhhh.

Ny sport!
fan va tufft att folk på en 4-5 inlägg nånting kan lyckas vända en tråd som handlar om tennisracketskastning till en diskussion om det svenska språkets förfall bland unga. didn't see that one coming...

Ny sport!
ere ba ja som tycker d e skitjobbit å läsa när man skriver såhär som ja just gjort?

(sorry, hörde inte helt till ämnet i den här tråden, men nu när diskussionen ändå tagit - förlåt, för 3 år sedan TOG - nån slags vändning mot att handla om språk kan man väl få passa på...)

Ny sport!
wow asså..måste ju bah ut å testa om jag klarar B-flip me racketet!
Va kallas denna sporten då?
Ibland när jag spelar tennis så brukar jag fira med lite racketkasst mellan mathcerna!

Ny sport!
Jo man börjar ju med ett tennisracket men när man är så bra som jag är så använder man en rund sågklinga med ett hål i sen kastar man upp klingan i luften så högt så man inte ser den sen läger du dig ner och knäpper upp byxorna ja ni fattar nog :P GLHF

Tillbaka
Topp