Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ny teaser,Three for Flinching
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cardon-boyster" data-source="post: 177064" data-attributes="member: 39060"><p>Verkar vara en bra film. Men en reflektion som inte bara gäller den här filmen. Tror inte att jag såg något annat än cork eller sw cork, möjligen att ett hopp var en bio. Var tog misty, rodeo, d-spin och sådana mer upp-och-ner-vända trick vägen? Är de ute nu? Vore kanske bra att ha med några sådana trick även om det bara är för att få lite variation. De finns säkert med i filmen, även om de inte har platsat i trailern. Men jag tycker att jag har sett en sådan trend de senaste åren, att det är cork som gäller och att de mer inverterade tricker får ta ett kliv tillbaka. Jag tycker ju att det är lite ledsamt och att det är roligare att titta på: sw mysty7, cork7, sw rodeo5, d-spin9, bio7 än att kolla på: cork9, sw cork7, cork5, sw cork7, unnatural sw cork7. Förstår ni vad jag menar? Kan ni hålla med eller är jag ute och cyklar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cardon-boyster, post: 177064, member: 39060"] Verkar vara en bra film. Men en reflektion som inte bara gäller den här filmen. Tror inte att jag såg något annat än cork eller sw cork, möjligen att ett hopp var en bio. Var tog misty, rodeo, d-spin och sådana mer upp-och-ner-vända trick vägen? Är de ute nu? Vore kanske bra att ha med några sådana trick även om det bara är för att få lite variation. De finns säkert med i filmen, även om de inte har platsat i trailern. Men jag tycker att jag har sett en sådan trend de senaste åren, att det är cork som gäller och att de mer inverterade tricker får ta ett kliv tillbaka. Jag tycker ju att det är lite ledsamt och att det är roligare att titta på: sw mysty7, cork7, sw rodeo5, d-spin9, bio7 än att kolla på: cork9, sw cork7, cork5, sw cork7, unnatural sw cork7. Förstår ni vad jag menar? Kan ni hålla med eller är jag ute och cyklar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ny teaser,Three for Flinching
Tillbaka
Topp