Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya allmountainskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1219422" data-attributes="member: 138899"><p>Enforcer är en styv skida med dubbla Titanallager.</p><p>Jag är helt säker på att du inte bör köpa en skida med så mycket metall i, om du inte är en riktigt duktig åkare och har teknik och kraft att orka böja skidan så att den biter i underlaget.</p><p>Köper man ett par Enforcer så måste man ha åkt diverse olika skidor och ha koll på sin förmåga och vad man gillar.</p><p>Jag ser allt för ofta hur många åker på både värdelösa hyrskidor som är livsfarliga lika väl som skidor som blir för mycket för åkaren.</p><p>Enforcer är en stabil skida för den duktiga åkaren.</p><p>Du bör titta efter skidor med ett metallager eller kolfiber. </p><p>Annars vore du såpass driven och påläst åkare så du vetat att det vore det troligen perfekta valet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1219422, member: 138899"] Enforcer är en styv skida med dubbla Titanallager. Jag är helt säker på att du inte bör köpa en skida med så mycket metall i, om du inte är en riktigt duktig åkare och har teknik och kraft att orka böja skidan så att den biter i underlaget. Köper man ett par Enforcer så måste man ha åkt diverse olika skidor och ha koll på sin förmåga och vad man gillar. Jag ser allt för ofta hur många åker på både värdelösa hyrskidor som är livsfarliga lika väl som skidor som blir för mycket för åkaren. Enforcer är en stabil skida för den duktiga åkaren. Du bör titta efter skidor med ett metallager eller kolfiber. Annars vore du såpass driven och påläst åkare så du vetat att det vore det troligen perfekta valet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya allmountainskidor
Tillbaka
Topp