Nya Bandit X?

freeride_nu

Aktiv medlem
Nya Bandit X?
Funderar på att byta mina två per Rossignol EGO lite o super carve mot ett par Bandit X, eller XX eller vad det finns. Eller skall jag kanske behålla laggen. kanske sitter styrkan i benen???
Får man fler brudar med Banditen på afterskin???

Nya Bandit X?
Köp nästa års Extrem Freedom. Höjdarskidor! Samma skärning som årets skidor men lite mjukare. Dom funkade bra överallt. Lite X-Scream känsla över dom.
Det är samma grafik men annan färg. Det som är gul/orange i år blir grön/blå nästa år.
KÖP!!!
(_!_)

Nya Bandit X?
Köp dig ett par Extrem freespeed sedan tajmar du till det i liften så du får åka med snyggaste bruden i backen. Hon blir garanterat otroligt intresserad av dig och dina skidor...

Nya Bandit X?
Tjenare!
Jag har provåkt Bandit och det är en helskön lättåkt skida men jag tycker nog att Salomon X-Scream series är ett strå vassare

Nya Bandit X?
"Får man fler brudar med Banditen på afterskin???"

Jag är ledsen att behöva påpeka följande, men någon måste ju säga det... Man får inga brudar alls genom att ta med skidorna in på afterskin! Att sitta i baren med ett par Bandit, X-Scream, Stormrider, Kreitler lutade mot axeln är bara så nöööördigt. Du... lämna skidorna utanför nästa gång. Det kanske hjälper! ;-)

MVH/MM

Tillbaka
Topp