Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag invigde mina FD Prizm Sapphire ordentligt i Les Arcs förra veckan. Körde samma lins i allt från dimma och kraftigt snöfall till blue bird. Jag hade hela tiden mina gamla gogglar (med både gul lins och en jättemörk) i ryggan men kände aldrig behov av att byta.JoakimNyh sa:Tjena,
Lånar tråden lite. Köpte precis Prizm Sapphire och Prizm Rose. Blev lite tveksam till hur sapphire fungera på riktiga soldagar. Någon som har erfarenhet? Bästa valet vore kanske Black, men den är inte lika snygg.
Mvh
Kompis hade detta problem. Oakley skickade helt nya linser. Så kan vara värt ett försök att prata med dom.Kaskar sa:Nu med några år på nacken så har alla mina tre FlightDeck-linser börjat imma mellan glasen. På två av dem har limmet släppt så det är inte så underligt (även om det ju är värdelöst att limmet släpper). På det tredje paret ser allt OK ut men immar liksförbannat.
Får väl försöka ta det med Oakley och se vad de säger och om det går att reklamera (tveksam). Men det lutar väl mest åt att sluta med Oakleys och hitta nåt annat. En gång är ingen gång. Tre gånger är det fan rutin.