Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya goggles som ändrar ljusstyka. Bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 341967" data-attributes="member: 46762"><p>Jag tappade intresse efter första ordet i inlägget, UVEX! Utan tvivel det fulaste man kan ha i skidglasögonväg...</p><p></p><p>Men helt seriöst, tycker de att de är revolutionerande eller? Ray-Ban har haft glas som ändrar ton i över 25 år på sina flyg- och skytteglasögon. När det är ljust blir de mörbruna och när det är flatljus blir de ljusgula och kontrasthöjande. Pappa vägrar att använda något annat än sitt par som han har haft sen 1980 då han åker skidor eller kör bil (viss reservation om han använde de då han flög, men troligtvis), trots att jag nästan slängt Oakleyglajjer åt honom. Han köpte tom. ett per i reserv då 90-talet kom men de ligger fortfarande orörda som finglasögon iom. att gamlingarna fortfarande är hela och levererar. </p><p></p><p>Enda grejen som riktiga skidglasögon är bra till att de är bättre på att ta bort vind...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 341967, member: 46762"] Jag tappade intresse efter första ordet i inlägget, UVEX! Utan tvivel det fulaste man kan ha i skidglasögonväg... Men helt seriöst, tycker de att de är revolutionerande eller? Ray-Ban har haft glas som ändrar ton i över 25 år på sina flyg- och skytteglasögon. När det är ljust blir de mörbruna och när det är flatljus blir de ljusgula och kontrasthöjande. Pappa vägrar att använda något annat än sitt par som han har haft sen 1980 då han åker skidor eller kör bil (viss reservation om han använde de då han flög, men troligtvis), trots att jag nästan slängt Oakleyglajjer åt honom. Han köpte tom. ett per i reserv då 90-talet kom men de ligger fortfarande orörda som finglasögon iom. att gamlingarna fortfarande är hela och levererar. Enda grejen som riktiga skidglasögon är bra till att de är bättre på att ta bort vind... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya goggles som ändrar ljusstyka. Bra eller anus?
Tillbaka
Topp