Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya goggs. Oakley Airwave.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 981630" data-attributes="member: 77701"><p>känns inte det där lite som 10-talets <em>vibrasjonsdempere</em> och <em>termometer-i-staven</em>? en pryl som används av folk som egentligen inte har användning för den, men har gott om pengar.</p><p>jag vet inte riktigt.. jag blir distraherad nog av ramen på mina goggels - hade någon tryckt in en liten tv-skärm också hade jag nog fått spatt.</p><p>farten kan man väl mäta med smartphone och "jump analytics"? näääääh. jag tror inte på det här.</p><p></p><p>(får väl äta upp det här om 5-10 år när det har blivit var-mans-egendom)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 981630, member: 77701"] känns inte det där lite som 10-talets [i]vibrasjonsdempere[/i] och [i]termometer-i-staven[/i]? en pryl som används av folk som egentligen inte har användning för den, men har gott om pengar. jag vet inte riktigt.. jag blir distraherad nog av ramen på mina goggels - hade någon tryckt in en liten tv-skärm också hade jag nog fått spatt. farten kan man väl mäta med smartphone och "jump analytics"? näääääh. jag tror inte på det här. (får väl äta upp det här om 5-10 år när det har blivit var-mans-egendom) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya goggs. Oakley Airwave.
Tillbaka
Topp