Nya Handskar, Snabba svar !;)

Ringstad

Ny medlem
Shooo Alla rajders , Nu är dt så att jag måste ha nya skidhanskar ! LEtar efter några som är Goretex, Bra kvalite,Varma, absolut inte läcker in vatten! Och hyffsat snygga, Har hört att hestra gör bra men har inte efterforskat det!
Så skulle vara bra om jag fick lite svar , vill gärna att ni skriver vilka handskar det är , För och nackdelar med dem ? Och ungefär priskostnad

Ska KÖPA nya hanskar imorgon så skulle vara trevligt med snabba svaar!

Peace Gaaangztas and those who hate gangztas^^ // Ringstad (ringedinge)

Senast ändrad:
Jag har ett par Hestra Henrik Windstedt Pro och jag är sjukt nöjd med dom. Varma och goa, läcker inte in vatten och är gjorda helt i skinn så man inte pajjar dom med stålkanterna. Kostar 700 men det är det lätt värt.

Senast ändrad:
Expression sa:
Jag har ett par Hestra Henrik Windstedt Pro och jag är sjukt nöjd med dom. Varma och goa, läcker inte in vatten och är gjorda helt i skinn så man inte pajjar dom med stålkanterna. Kostar 700 men det är det lätt värt.
Är dem varma då? dt är ju också viktigt?

Ringstad sa:
Expression sa:
Jag skrev ju faktiskt "varma och goa" så jag trodde det skulle nå fram....

Senast ändrad:
Expression sa:
Ringstad sa:
Expression sa:
Jag skrev ju faktiskt "varma och goa" så jag trodde det skulle nå fram....
Aha oj måste ha missat dt elr så har du precis redigerat ;) aja Sry isf

Poooosta masssa vill ha mer svar :)! Ska på match nu men fortsätt bomba så läser och svarar jag när jag kmr hem!

Senast ändrad:
Redrum sa:
http://www.peakperformance.se/templates/products07____23754.aspx?qs=15&pcat=15
gå in på den sidan och bläddra till sida 12. den vitbruna handsken har jag (fast med vitsvart), mjuk, vattentät och sitter bra.
Är den varm då? jag ska åka i alperna och vill inte ha en som är kall!

level gör riktigt bra handskar. nör du köper dem så är dte en innerfleece vante men den har jag tagit bort för jag blir alldeles för varm då. blir nästan för varm när jag tagiit bort den också. min läkte ingenting iallafall iof inte goretex. men haka inte upp dje för mkt på goretex för dte är bara ett varumärke finns tusentals liknande produkter som funkar lika bra bara dte att det inte står går tex utan ganska water-tech eller nått liknande. levelhandsken ligger på ca 500-600 spänn. slitstark och mkt skön är den.

v-larsson sa:
level gör riktigt bra handskar. nör du köper dem så är dte en innerfleece vante men den har jag tagit bort för jag blir alldeles för varm då. blir nästan för varm när jag tagiit bort den också. min läkte ingenting iallafall iof inte goretex. men haka inte upp dje för mkt på goretex för dte är bara ett varumärke finns tusentals liknande produkter som funkar lika bra bara dte att det inte står går tex utan ganska water-tech eller nått liknande. levelhandsken ligger på ca 500-600 spänn. slitstark och mkt skön är den.
Okej aaaa tack , okej ska tänka på dt , men blev besviken när jag köpte j.o promodel då jag var alldeles pissblöt innuti! Kommer senare match nu bomba med svar!!!;)

Redrum sa:
Ringstad sa:
Redrum sa:
http://www.peakperformance.se/templates/products07____23754.aspx?qs=15&pcat=15
gå in på den sidan och bläddra till sida 12. den vitbruna handsken har jag (fast med vitsvart), mjuk, vattentät och sitter bra.
Är den varm då? jag ska åka i alperna och vill inte ha en som är kall!
EDIT: den är varm!
Okej bra (Y) ;) Någon som har mer förslag , eller bara fakta om de hanskarna som nämnts?

hestra is the shit!!!
har haft både hestra och level.
jag tycker att hestra är sjukt mycket bättre, alla kategorier, varmare, skönare osv
lycka till!

tror det är ett bra val
men vet du hur mycket de kostar? hestra e ganska dyra tror mina gick på 900

Senast ändrad:
Enkelt. Jag har skidat i många år och alltid haft ett par HESTRA på händerna. Överlägset enligt mig. Jag har ett par med skinngrepp fast vanlig handske i övrigt. Jag tycker det ger bättre grepp iaf.

Tillbaka
Topp